Efterlysning : sphynx-pige savnes!

Denne efterlysning er skrevet for min veninde Marianne,der pt. er i nordsverige.
Hendes sphynxpige på 2½ år er desværre stukket af ud af døren igår d.26/7-12.
Marianne bor på Nordvangen 10,Skuldelev,4050 Skibby (ved Frederikssund)
Missepigen er blåtortie og kan ses her :
http://www.skuldnord.dk/katte.html
Hun hedder S*Lucky Street Chenille Chick og kaldes Kickan.
Marianne kommer først hjem søndag,men indtil da kan jeg kontaktes på 40 76 20 13.
Pga job i aften,kan jeg først selv hjælpe med at lede fra i morgen tidlig,men laver efterlysninger med fotos.

Åh nej dog. Og så netop som det skal til at være dårligt vejr igen… Jeg krydser ALT hvad jeg kan for at hun kommer hurtigt hjem igen! I det mindste er det da en kat hvor man med det samme kan se det ikke “bare” er en huskat… Hvis så bare folk ved at det ER en kat og ikke en alien…

Det er kun en 5 - 6 km herfra…

Vi har bare ikke mulighed for at tage ud for at se efter hende, da vi tager til Jylland i morgen :frowning:

Jeg håber at hun er hjemme igen meget snart :kryds::kryds::kryds::kryds:

GODT NYT :slight_smile:
Missepigen er hjemme igen,helt af sig selv og hel og fin :slight_smile:
Det er bare fantastisk !
Heldigvis har vejret været varmt og godt netop nu :slight_smile:

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Dejlig opdatering, pyha :thumbup:

Godt at høre! :slight_smile:

Åh pyha da. Var det kattesitteren hun var smuttet ud fra? Det må være skrækkeligt!

Godt at høre at hun er hjemme i god behold :smiley: Hun er forhåbentlig steriliseret :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;905603]Åh pyha da. Var det kattesitteren hun var smuttet ud fra? Det må være skrækkeligt!

Godt at høre at hun er hjemme i god behold :smiley: Hun er forhåbentlig steriliseret ;)[/QUOTE]
Hun står under avlshunner, ikke under neutraliserede så det er hun næppe. Forhåbentlig er hun ikke blevet parret på hendes lille smutter.
Godt at høre hun på helskindet hjem.

Hun er på p-piller og fik den i mandags,så der burde ikke umiddelbart være nogen risiko for et hovsakuld.

Godt nok :slight_smile: For det kan jo gå hurtigt, når det er :slight_smile:

Sikke en dejlig besked! Hvor blev jeg glad :slight_smile:

Super, super godt hun er hjemme igen!

:thumbup: :juhu: :wehu:

Godt hun er hjemme igen. :slight_smile:
Og der er nok en kattepasser med røde ører, for det må da være enhvers mareridt. Men de missere kan altså være hurtige - meget hurtige…

[QUOTE=FinnFrode;905694]Godt hun er hjemme igen. :slight_smile:
Og der er nok en kattepasser med røde ører, for det må da være enhvers mareridt. Men de missere kan altså være hurtige - meget hurtige…[/QUOTE]

Jeg ville ikke have røde ører, jeg ville være ligbleg…