Ejer af Dyson håndholdt

hej jeg er på jagt efter en lille kraftig støvsuger der også kan tage kattehård.
nogle der kender eller har prøvet Dyson´s modeller
jeg har sådan en gammel dags støvsuger og jeg er så træt af den
besværlig at have med at gør og fylder af ht.
men den kan klare katte hår

Dyson Animal Pro… ingen over… og alle under :smiley:

Jeg har to forskellige Dyson håndholdte støvsugere. Eneste minus ved dem er den korte tid de holder strøm før de skal lade igen. Småjobs er de gode til men skal de bruges til at gøre bilen ren med så er det et langsommeligt job :smiley:

Til vores Dyson har vi sådan et særligt Car-Kit… Men det kræver selvfølgelig at man kan slæbe hele støvsugeren med ud til bilen :slight_smile:

Ok - vores Dyson døde for et stykke tid siden… men den bliver erstattet snarest muligt.
Med langhårskatte i huset er den den næsten ikke til at undvære :slight_smile:

hvor gammel var den siden den døde

ja surt de ikke laver en model som den håndholdte med batteri bare med ledning i stedet for.

Vel omkring de 20 år :slight_smile:
Og godt brugt, meget godt brugt :wink:

Til kattehår - Dyson Animal Pro, uden tvivl, som Ann også skriver. Og så er jeg nærmest forelsket i vores mini turbinemundstykke :rock:, som bogstavelig talt fjerner ALT kattehår fra puder, kradsetræ og andre stof-/tæppeoverflader på sekunder! Det er lige før jeg opdeler mit liv - eller i hvert fald mit støvsugerliv - i tiden før og tiden efter turbinemundstykke :tihi: Jeg kan nærmest få koldsved af at tænke på at skulle bruge 20-25 minutter på at suge puderne rene med slange-endestykket, for slet ikke at tale om plydset på kradsetræerne :uha: men alt det er fortid :slight_smile:

Jeg har også en håndholdt Dyson, og jeg er enig med Birthe.
Min holder max strøm i 10 minutter