Jeg har endelig fundet den grønne slip som jeg skal sende ind til TICA, med efterskift på Gismo. - Opdrætteren var så sød at melde ham ind i TICA også, men i hendes navn står han i pt. Nu vil jeg endelig få sendt den grønne slip ind, så han kan stå i mit navn - Men nu er jeg i tvivl, hvor pokker skal den sendes til. - Nogle der kan hjælpe mig med en adresse? 
På forhånd mange tak for hjælpen! 
Jeg vil mene du skal sende den til hovedkontoret:
[FONT=TrebuchetMS][SIZE=1]P.O. BOX 2684, HARLINGEN TX 78551
http://tica.org/contact/eo_m.php
[/SIZE][/FONT]
Jeg ved ikke om ejerskifte koster noget, men ellers så sender de en mail senere til dig om beløb og pay pal, som normalt er lettest at betale via.
KH
[quote=Dorthe Andersen;303547]Jeg vil mene du skal sende den til hovedkontoret:
[FONT=TrebuchetMS][SIZE=1]P.O. BOX 2684, HARLINGEN TX 78551
http://tica.org/contact/eo_m.php
[/SIZE][/FONT][/quote]
Tror jeg prøver at sende den der til. Smiler
[quote=lenschow;303655]Jeg ved ikke om ejerskifte koster noget, men ellers så sender de en mail senere til dig om beløb og pay pal, som normalt er lettest at betale via.
KH[/quote]
Tak for hjælpen begge to. 
[quote=Kimilla;303093]Jeg har endelig fundet den grønne slip som jeg skal sende ind til TICA, med efterskift på Gismo. - Opdrætteren var så sød at melde ham ind i TICA også, men i hendes navn står han i pt. Nu vil jeg endelig få sendt den grønne slip ind, så han kan stå i mit navn - Men nu er jeg i tvivl, hvor pokker skal den sendes til. - Nogle der kan hjælpe mig med en adresse? 
På forhånd mange tak for hjælpen!
[/quote]
Nu har du godt nok fået svar på dit spørgsmål, men til en anden gang 
Bag på din green slip er der nederst to tekstbokse. I den øverste står,
Please mail this certificate with correct fee to:
TICA
P.O. Box 2684
Harlingen TX 78551
I den nederste boks står priserne 
[quote=Christina B;304165]Nu har du godt nok fået svar på dit spørgsmål, men til en anden gang 
Bag på din green slip er der nederst to tekstbokse. I den øverste står, I den nederste boks står priserne ;)[/quote]
Tak. Jeg var bare lidt i tvivl…Typisk mig…
TICA laver skam samme fejl:-)
Fik en mail om, hvordan jeg skulle betale for mine TO Sophiers registrering!!
TO ER I VILDE OG VANVITTIGE! EN ER MERE END NOK!
tihi: Nej okay så send mig en klon da…