Emil 2 år

I dag fylder Emil 2 år. Jeg kan slet ikke forstå, at det er så længe siden jeg hentede den lille fyr, kun 10 uger gammel. Jeg havde købt en lille mus i Føtex til ham, og den må bestemt lugte godt, for den er helt våd af savl, og Tjalfe er fuldkommen salig når han får lov at låne den. Her er lidt billeder fra i dag af den lille frækkert.

Hvor er han dog dejlig! :slight_smile:

Tilkke med ham!

Tillykke til Emil - fine missekat :wehuu:

-lazykitty

Hjerteligt tillykke til dig, Emil - du er bare dejlig - og du har maaaaaaange fødselsdage endnu at fejre.

:gave:

Hvor er han lækker og stort tillykke til Emil:wehu:
Men hvad dælen er det med sorte katte og navnet Emil. Har efterhånden hørt om mange sorte som hedder Emil. Måske Laban skulle døbes om:?

Hvad er det han sidder i på det 3. billede? :smiley:

-høhø-høhø

Det ligner en autostol til katte ??

:?

tillykke med emil og de 2 aar…

wau, hvor er han flot…

Nååå hvor er han sød :wehuu:

Rigtig hjertelig tillykke. Han skal næsten med i samme gruppe som Maggie, Mally og Thomanis forældres katte, for han ligner :slight_smile:

Tillykke til smuksakken med de to år.

-føzda-føzda-føzda

Hvor er han flink, at han sådan låner sin fødselsdagsmus ud til Tjalfe.

:wehu::wehu:

Tillykke til den smukke mis :wehuu::wehuu:-føzda-føzda

Emil takker for alle de fine fødselsdags hilsener. Det ene sted sidder han i en katteseng, og det andet sted under min gyngestol. Ved ikke om der er noget med sorte katte og navnet Emil, men min Emil lever i allerhøjeste grad op til navnet Emil. Som i kan se, er han blevet lidt for tynd efterhånden. Han var en KÆMPE killing, men fyren spiser næsten ingenting, vil hellere lege end at spise. Så gode råd om en lille fedekur modtages gerne. Håber ikke min dyrlæge læser dette ; ) hun er til slanke katte.

Lidt kaffefløde og tun i olie burde give ham lidt på sidebenene:)

TILLYKKE SMUKKE Emil.
Ja du må bestemt med i Maggie klubben, for du ligner godt nok Helles Maggie.
Knus Elin

[QUOTE=Leopolds mor;147930]TILLYKKE SMUKKE Emil.
Ja du må bestemt med i Maggie klubben, for du ligner godt nok Helles Maggie.
Knus Elin[/QUOTE]

Emil vil godt lige se nogle billeder af Maggie og de andre fra klubben, inden han roder sig ud i noget ; )

Ja den med fløden går han måske med til, men ikke tunen. Han er den mest kræsne kat der findes, og skal lokkes flere gange dagligt til at spise lidt.

Ja men Emil dog ved du ikke du har en tvillingsøster ved navn Maggie.
Se lige her.
knus Elin

[QUOTE=Leopolds mor;147942]Ja men Emil dog ved du ikke du har en tvillingsøster ved navn Maggie.
Se lige her.
knus Elin[/QUOTE]

Ja det kan jeg godt se. Der er noget der med dem. Fin missepige hende Maggie.

Næhh… hvor er han skøn :wehuu:

TILLYKKE med ham -partytime

Fine mis :wehu: fine mis :thumbup:…lige i den rette farve:ok:
Jeg tror der er enten baldrian sprøjtet på musen eller den er fyldt med det…:lys-ide: