Emina min regnbueis

Det gør mig inderligt ondt :brist: Hun har altid været en af de smukkeste katte herinde, og hun vil blive savnet :ked:

:kram:
:lys:

1 Synes om

Et :lys: til Emina og et kæmpe :kram: til dig. Så ked af det på dine vegne!

1 Synes om

:kram: her også, jeg havde sådan håbet, at I ville få mange flere år sammen :broken_heart:

1 Synes om

:lys: :kram: :blomst:

1 Synes om

Det gør mig virkelig ondt :kram:

1 Synes om

:lys: for Emina og mange :kram: til dig.

1 Synes om

Det gør mig frygteligt ondt for dig :kram: :ked: :hjerte:

Et :lys: til din smukke pige.

1 Synes om

Det er altid alt for tidligt, mange tanker din vej og et :lys: til Emina

1 Synes om

Komdolerer :heart: Hvor var hun en smuk mis… kæmpe kram fra mig og Mille… :cat2::rose:

1 Synes om

image

1 Synes om

:lys: :sorger:

1 Synes om

Emina :lys:

:kram: :hjerte:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

To måneder og tre dage, jeg savner hende bare så utrolig meget! :vraele: Savner alle hendes vaner og særheder. Stolen ude i køkkenvinduet, var hendes stol, og hun både sov på den og sad og kikkede ud af vinduet på den. Hun elskede lugte, så ville altid gerne sniffe til mit hår, og min ånde. Hun kom gerne ud til mig når jeg børstede tænder, fordi hun kunne lide lugten af min tandpasta. Og når jeg tog eau de toilette på, rullede hun rundt på gulvet, lige der hvor jeg havde stået når jeg tog det på, for der landede gerne lidt i luften/på gulvet. Hun var på mange måder så nem en kat, gjorde for det meste hvad man sagde til hende, og så kunne hun aflæse mig rigtig godt, mine vaner m.m. Når vi skulle til dyrlægen, skulle jeg virkelig passe på, for hvis jeg på nogen som helst måde, gav indtryk af vi skulle afsted, kunne jeg ikke fange hende og få hende i transportkassen. Før Alvin flyttede ind, legede vi fangeleg og gemmeleg. :grin: Alle mine dørhånd er jo vendt, for hun kunne åbne døre. Hun blev aldrig den kælepotte jeg havde drømt om, men hun blev så meget andet, og jeg elskede hende for alt det hun var! Min smukke skønne regnbueis. :lovelove: :inlove: :smelter: :wehuu:

15 Synes om

:kram:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

:hjerte: :lys: :troste:

1 Synes om

Fem måneder og 13 dage er der gået siden du drog bort. Savner dig så meget! :hjerte: :brist: :vraele:

12 Synes om

:kram:

1 Synes om

:kram: Savnet er så hårdt, men vil jo altid være der :kram:

1 Synes om