Emina min regnbueis

Ja lige præcis. Med tiden bliver det mindre/lettere, men ind imellem rammer det for fuld hammer. :sob:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Enki - Jeg forstår dig så godt.

Jeg savner vores Bina som vi mistede for lidt under et år siden, udover alle grænser.
Jeg savner hende hver evig eneste dag.

Jeg har endnu ikke formået, at skrive på Bina’s mindetråd, efter jeg oprettede den - som du flere gange har gjort på Eminas tråd. Jeg har taget mange tiltag til at skrive om hvor meget jeg savner vores lille pelsbold - men det er så svært at beskrive hvor ondt det gør - og hvem vil egentlig forstå den smerte man forsøger at forklare. Men jeg har læst med hver gang du skriver på Eminas tråd, nyder de fine billeder, og føler med dig.
Mvh
Yvonne

8 Synes om

Jeg forstår dig! En af grundende til at jeg skriver her i tråden, i stedet for tanketrådene, er faktisk for at begrænse hvor jeg ser hende. For hver gang jeg bliver mindet om hende, med billeder, ting der er skrevet om hende, lyde i lejligheden, og alle de små vaner hun havde, ja så rammer de bare ofte virkelig hårdt og jeg stortuder. Og jeg kan jo desværre ikke ændre alt, så de ting jeg kan begrænse, prøver jeg at begrænse, for at gøre det lettere for mig selv. For jeg er stadigvæk der, at enten forsøger jeg at holde hende ude af mine tanker, og ellers tuder jeg det meste af tiden jeg tænker på hende. Nogle gange lykkes det at tænke på hende kort, uden at tude, hvis jeg skynder mig at lave noget så jeg kommer til at tænke på noget andet. Jeg har ikke lyst til et liv uden katte, men nøj hvor er det hårdt når de dør! Stort kram! :kram:

7 Synes om

Årrh hvor du rammer plet i din beskrivelse af det samme jeg har gennemgået hver dag siden vi mistede vores Bina.
Jeg troede slet ikke der var nogen som havde det ligesom jeg - tak for din beskrivelse og for de ord du sætter på dit savn - de ord passer så meget på mig og det vil give mig trøst fremover, at jeg ikke er alene med mine tanker omkring det, at miste og, at jeg ikke behøver at være flov over at have det på den måde.
Tak Enki
Mvh
Yvonne

3 Synes om

Du er absolut ikke alene, og der er intet at være flov over! :hjerte: Jeg tror der er mange der har det som os, det er bare ikke alle der siger det højt. Og ja der vil også være nogen der ikke forstår, men vi er jo forskellige, har forskellige oplevelser, og ingen kærlighed er 100% ens. Jeg har de sidste 30 år boet alene med mine katte, og der er ingen der betyder mere for mig end dem. Jeg kan komme på flere her fra KG, som jeg vil mene har mistet mindst en kat de aldrig helt vil komme sig over.

3 Synes om

Jeg er helt sikker på, at alle der har mistet en højtelsket kat fuldt ud forstår jeres tanker. :troste:
Det gør så pokkers ondt, men alligevel ville man jo ikke have undværet den tid
man havde med dem. :brist:

5 Synes om

Dette poppede op i mine minder på facebook i dag. Savnet vil altid være der - 7 måneder og 17 dage :brist: :vraele:

15 Synes om

Sikke en smukt billed

Med venlig hilsen

1 Synes om

Endnu et minde på facebook :hjerte:

Savnet vil altid være der - 9 måneder og 9 dage :broken_heart: :sob:

13 Synes om

Så enig - savnet er der hver dag - :broken_heart: indgroede vaner så som at holde døre og vinduer lukkede er stadigvæk svære at slippe. I går stødte vi på en gåtur på en lille fin pige lidt i samme farver som din Emina - nøj hun var kælen og snakkede, strakte ben og smed sig på jorden for at blive nusset - så tillidsfuld en fritløber. Hun var lige til at snuppe med hjem under armen så fin og dejlig var hun :heart: Tanker til dig og din smukke regnbuemis :two_hearts:
Mvh
Yvonne

5 Synes om

Ja alle de små vaner, der går lang tid før de er helt væk. Alvin fylder jo heldigvis i min hverdag, og fået nogle af tingene til at glide hurtigere i baggrunden. Men når jeg børster tænder eller tager eau de toilette på, er nogle af de ting der virkelig minder mig om at hun ikke er her længere.

1 Synes om

Og det her dukkede op i dag i minder på facebook. Fra en aften i 2013, hvor jeg sad i sofaen og så film, og Emina så kom og gjorde mig med selskab. :smiling_face_with_three_hearts: Åh hvor jeg savner at putte med hende.

16 Synes om

Jeg er endelig nået dertil, hvor jeg ikke længere tuder som pisket hver gang jeg ser billeder af hende. Hvor mindet om hende fylder mig med glæde, og jeg tuder. :grin:

Emina på en pude jeg fik syet specielt til hende, og som hun grundlæggende aldrig brugte. Men det blev Alvins yndlings soveplads. :grin: Den er fyldt med krøyerkugler.

16 Synes om

Når jeg har beundret billedet af smukke Emina :heart_eyes:,
så falder blikket på elefantpuden, den ser så dejlig skør ud :tihi:

4 Synes om

Der er faktisk to elefantpuder, den limegrønne og den grå. Men jeg gætter på at det er den grå du tænker på. Og skør passer så godt ind i mit hjem. :hjerte: :grin: Den grå havde jeg også i stor rygpude størrelse, men den døde desværre i branden.

6 Synes om

Sikke en dejligt billed :blush: af smukke Emina

Hvor er det dejligt og læse og nu tuder jeg så :cry:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Av i dag ramte den hårdt. :vraele: Facebook mindede mig om det kattealbum jeg har lavet der inde, og Emina er med på 18 ud af 37 billeder der er i det. :brist:

10 måneder og 15 dage. :riprip: Lille regnbueis

17 Synes om

Er total vild med pote billed, den røre mig dybt

:kram: :kram:

2 Synes om

Et helt år uden dig. Savnet vil altid være der. :brist: :vraele:

12 Synes om