En æra er forbi - Bambina

Min søde, smukke, sjove, hysteriske rødtop er her ikke mere … og mit hjerte er i tusind stykker, selv om jeg var forberedt :brist:
På 14 år bliver der dannet en masse minder, (dårlige) vaner og ritualer … nu har jeg kun minderne tilbage.
Bambina har altid haft en særlig plads i mit hjerte og i de senere år har det været med frygt i kroppen, hvis jeg skulle rejse og fik kattene passet … for hvad hvis der skete noget med Bambina mens jeg var væk? Hvis ikke jeg var der for at sige farvel?
Så jeg er glad for den afsked vi fik, hvor en dyrlæge kom her hjem i morges og Bambina blev stille og roligt lagt til at sove … ude i haven i morgensolen.
Nu ligger hun ved siden af sin bror og jeg har sagt til ham, at han skal tage godt i mod hende og passe på hende
Farvel lille Bambina … den smukkeste af alle smukke katte :hjerte:

Bambina … 22/7 2008 - 4/8 2022

10 Synes om

Kæmpe kram. Jeg er nu glad for, det blev en god og smuk afsked

1 Synes om

Kæmpe kram til dig :kram: og god rejse over regnbuebroen til Bambina :hjerte:

1 Synes om

:kram: til dig og :lys: for Bambina.

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:
Hvil i fred Bambina :lys:

1 Synes om

Hun var så fin - det gør mig ondt for dig. :kram:
:lys:

1 Synes om

Kæmpe kram :hjerte:

1 Synes om

God rejse smukke Bambina
:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:kram:
Det gør mig ondt, at du har mistet din dejlige Bambina. :lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:
Selvom man er forberedt, er det aldrig nemt at sige farvel til en elsket ven :brist:

1 Synes om

Jeg har et særligt minde om Bambina, fra jeg mødte hende for første gang. Du sagde, hun ikke var interesseret i at snakke med fremmede, men det havde hun åbenbart glemt den dag :heart:

Smukke rødtop - jeg håber, Bølle Bjørn passer godt på hende.

Kram til dig :kram:

1 Synes om

Og jeg har et billede fra det besøg …

Hun blev jo helt social på sine ældre dage og folk var nærmest nødt til at børste hende af sig :tihi:

19 Synes om

:kram:

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Søde, smukke, særlige Bambina… :broken_heart:

1 Synes om

Det bliver aldrig nemt, men det var den helt perfekte måde at tage afsked - både for dig og for hende :hjerte: :kram: :hjerte:

God rejse, skønne rødtop :lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:- men sikke en fin måde du fik sagt farvel til hende på.
god rejse Bambina :lys:

1 Synes om