En anden slags skindfrakke

Prøv at se denne - ret vildt - på alle måder

[QUOTE=Teresa Guldager;872073]Prøv at se denne - ret vildt - på alle måder

Har set den før - det er helt fantastisk - hvordan får de dyrene til det???

:uha::uha::uha::uha::uha::uha:

Ja, det er ret vildt. Andet er der hvis ikke at sige:D

Jo, at det er en dygtig træner og en super sjov ide.

Kan huske første gang jeg så det… jeg jublede næsten lige så højt, som man kan høre publikum gør det :slight_smile:

Kæft hvor blev jeg forskrækket, da den gik istykker :lol::lol::lol:

det er super sejt - især fordi at den slags kan man jo ikke tvinge dyr til med vold og magt, det simpelthen indlært :smiley:
Det er så godt lavet! :smiley:

Hvor er det dog synd for dyrene. En del af dem slår sig i faldet.

Jeg har desværre også set den før :frowning:

Lidt mere af hans show i den her video.
Blandt andet den levende pels. (ca 3.50 inde i klippet)

(PS: Tricket med den levende pels er at frakken består af “klapper” og lommer, i lommen er der så en pænt mange ildere som ryger på gulvet når klapperne og lommen går ned)

Så utrolig bra!!

LOL hvor er de dyr dygtige. Men bemærk i klip nr 2 den ene ilder får et nyse anfald nu de ikke har støvsuget LOL. Ildere kan hoppe ned fra ret høje ting uden at komme til skade og de VED jo de skal være klar til at lande når de kommer i frakken

Imponerende - og jeg vil nok kigge lidt ekstra, næste gang jeg ser en dame med ræv om halsen…

…for ikke at sige “en ræv bag øret” :cool:

Altså én ting er at få ilderne til at hoppe AF frakken…men hvordan pokker får man dem på frakken ???

Sådan her Chicabee

[QUOTE=Barky;872130]
(PS: Tricket med den levende pels er at frakken består af “klapper” og lommer, i lommen er der så en pænt mange ildere som ryger på gulvet når klapperne og lommen går ned)[/QUOTE]

Ja…men bliver ilderne “proppet” i lommerne ?

Jeps… På første link kan du se dem bevæge sig under lommen på ryggen af damen.

Tja, jeg er ikke specielt imponeret, for jeg ser også bare nogle stof-flapper af imiteret pels falde ned og afsløre de dyr, som lå gemt bagved, hvorved de dumpes på gulvet. Det har intet med træning at gøre!

Måske er ræven, der udgør kraven trænet godt, men bemærk at hun hele tiden holder hånden over dens hoved for at få den til at blive :S Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal synes…:gruble: