En beskidt isbjørn ;-)

Minik vil ikke stå tilbage for sin søster og forlangte at blive fotograferet i dag, og det lykkedes - delvist - uden at søster Løjsovs stak hovedet ind foran ham på bare få af billederne :tihi: Hun er i den grad glad for det kamera :dokdok:

Meekocoons Minik - 4 mdr og møgbeskidt efter en dag i haven :wehu:

Min dejlige store hjemmelavede krammebamse, som jeg har drømt om i mange, mange år :hjerte:

han er også virkelig en krammebamse!!! :smelter:

:hjerte: han er godt nok lækker :hjerte:

Jeg har en frygtelig latent INOMC ulmende lige under huden, så jeg skal
virkelig passe på sådanne fotos for tiden :rock:

Han er bare så skøn, og så er han “støvet”…skøn farve :smiley:

Han ligner godt nok også bare en man har lyst til at kramme!

Han er en skøøøøøn bamse, og de poter altså suk:hjerte:

pssttt han ser mig noget solbrændt ud på ryggen, han har vist holdt “camp roskilde” i haven på det seneste :høhø:

Sikken en skøn bamse.:hjerte:

Rigtige drenge er beskidte :rock:

Han er så skøn :wehuu::wehuu::wehuu:

EJ hvor er han LÆKKER! :inlove::wehuu:

Enig ! Men:
Hjemme hos os er der væsentlig uenighed i sådan en udtalelse fra katte-dyrenes side. Charley er sippet, ikke et enkelt hårstrå må ligge forkert. :slight_smile:

Chili derimod mener at rigtige piger er beskidte, hun graver sig gerne ned og støvbader i urtepotter, kravler rundt helt inde ved muren og bliver ‘nasset’ ind i alt muligt, igår havde hun fx spindelvævs-kalot på hovedet, ikke særligt nusse-tiltrækkende.

Charley får så meget travlt med at vaske hende, for han kan slet ikke tage den slags… :smiley:

Også enig her, gad vide om Charley og Chili også er det :?

Hvor er han dog dejlig :wehuu: :wehuu:

Han er godt nok en rigtig lækkermås :wehuu:

Han er godt nok kær :slight_smile:

Men de isbjørne jeg har set, har nu været i forskellige grader af hvid :smiley:

Er det virkelig så længe siden der var kongelig barnedåb :slight_smile: tiden flyver, men en dejlig smoke dreng, det er han…

KH
Linda