En dejlig mors dags gave JeaTri´s naturfænomener

I nat popede Francesca endelig, nøj hun var rastløs inden den første kom kl 1:26

Hun fik 4 store babyer og indrømmer jeg tror de alle er KBS, vi har ikke tidligere haft kuld med killinger der er så kort i pelsen.

  1. Pige 111g - f 01/02 21 (64)
  2. Dreng 115g - n 09 24
    3 Pige 110g. - fs 09 24
    4 Pige 100g. - f 01 21 (64)





16 Synes om

Tillykke med dem :slight_smile:

1 Synes om

Så fine - tillykke med dem! :ok::flag:

PS. Kan du lokkes til at oversætte farvekoderne, til noget der også gi’r mening for en farve-dummy…? :wink:

2 Synes om

Det var også lige, hvad jeg tænkte, Dorte :slight_smile: Jeg kan se, der er 1 tortie, men måske er der flere?

Tillykke med dem :flag:

2 Synes om

De er også mærkelige, dem havde jeg det også svært med da jeg startede i katteverdenen

f = sort tortie /trefarvet
n = sort
fs = sort sølv tortie
01 - 02 - 09 er mængden af hvidt
01 van
02 Harlekin
09 uspecificeret
21 og 24 er tabby alle med hvidt 01/02 skal være 21
24 er spottet
64 er grønne øjne

  1. sort tortie harlekin tabby, med grønne øjne
  2. sort spotted tabby med hvid
  3. sort sølv tortie spottet med hvid
    4 sort tortie van med grønne øjne
    (håber jeg selv har fået skrevet det rigtig nu)
1 Synes om

Tak - havde gættet rigtigt så langt, at der var 3 tortier! :grinning:
Jeg er jo så heldig, at Manse bare er striwret… :sunglasses: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Synes om

Tillykke med dem :grin:

1 Synes om

Hvor er de bare… Ååååååååååh :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 Synes om

Tillykke :heart_eyes:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: med det fine kuld. :slight_smile:

1 Synes om

Tusind tak, er godt tilfreds med pigerne, men drengens hale gør han er ren kælekat :frowning: så der er nok et par stykker der venter på en showdreng der bliver skuffet

Francesca bekymre mig lidt, hun vil helst have vi er ved siden af hende og kilingerne hele tiden, hun har ikke feber og virker på ingen måde syg. Det plejer ikke at ligne hende, det har dog hjulpet lidt at vi har fået lavet strømmen rundt om løbegården, så Nikolas og Mickey er kommet derud, de gik på badeværelser, hvor specielt Nikolas gav udtryk for han var utilfreds med at være.

Killingerne har siden fødslen taget fint på

  1. 111g til 126g
  2. 115g. til 137g
  3. 110g til 129g
  4. 100g til 109g

Her har hun sovet med dem i nat

undskyld det beskidte underlag, men vil ikke stresse hende med at skifte det

Den sidste fødte piges pels ser lidt mere ulden ud i dag, så tror hun bliver langhåret

3 Synes om

Jeg ved godt hvilken, I skal beholde… Så måske jeg skal have påvirket Knerk lidt, så han ikke kan lade hende flytte :smiling_imp:

1 Synes om

hvilken en har du i tankerne ?? her er de nok mig, du skal påvirke, da det er mit kuld :tihi:

Hende nederst i bunken med meget rødt hoved og meget hvidt :heart_eyes:

Jeg tror ham Knerk er noget blødere end dig, så tænker jeg skal ind den vej :joy:

kælekastrater har vi absolut ikke noget at bruge til :tihi:, hun har den mest elendig profil :tihi:

Det er da vist på tide jeg får vist nye billeder af mit N kuld, de er nu 14 dage og nogle små fedlinger. jeg tror stadig de 3 er korthåret

Regnbue

Gejser

Perlemor, hun bliver hjemme

Aurora

et par fællesbilleder

13 Synes om

Hvor er de superdejlige alle sammen :heart_eyes:

1 Synes om

pt er Francesca stadig i soveværelset med killingerne, da vi jo har passet 2 hunde og vi stadig har den ene på ubestemt tid. Vi kan dog godt mærke på hende at hun er ved at være træt af det. dog kan hun jo nu få lov at gå i helt huset om natten,
Hun kommer altid og skal snakke og putte, når vi går i seng, men i går var hun lige hurtig oppe i senge, gik igen, jeg kom igang med at se en film, pludselig hopper hun kluntet op i sengen, 2 sek sener ligger hun en killing ved min hals :tihi:

Fik lige snuppet nogle billeder af 4 friske killinger, der er ved at være klar til at undersøge den store verden

15 Synes om

Det er altså lige til at dåne over sådan en snude med en prik på :smelter:

1 Synes om