En der er god til engelsk, der vil med oversættelse af en ansøgning?

Halløjsa

Skulle der sidde en herinde, som er god til engelsk, og som mangler noget, at få tiden til at gå med?

Jeg har nemlig en jobansøgning, som jeg gerne vil have oversat til engelsk, og måske hvis vedkommende, kan give nogle fifs, til at gøre ansøgningen mere attraktivt?? :kryds::kryds:

Jeg kunne godt give en hånd med i næste uge, men ved ikke om det kan vente så længe.
Har eksamen de næste på dage og så står den på sommerhus uden kontakt til omverdenen et par dage herefter hehe

Altså det er jo ikke noget, der som sådan haster. Men du ved vil hvordan det er, man er alligvel ret så utålmodig. :stuck_out_tongue:

Men hvis ikke andre, måske har tid før. Vil jeg meget gerne takke ja, til din hjælp:)

Jeg sender lige min mail i en PB, så kan du sende det. Så kan jeg jo tage det med mig i sommerhuset og sende det når jeg kommer i nærheden af internet igen

Så er min ansøgning lige sendt afsted!

Der skal lyde et stort, stort tak til Gucci, som var så ualmindelig sød, at tilbyde at hjælpe mig!

Så er der ikke rigtig andet at gøre, end at krydse fingre!! :kryds::kryds::kryds:
Please hjælpe til!! :tihi:
:kryds::kryds::kryds:

Neeeeej, du skal ikke ud og rejse!! NÅ!

Æv… Så også kun fordi det er dig… :kryds: :kryds:

Mange gange knæk og bræk med det. Det lyder som en fantastisk oplevelse… Er helt jaloux!