En flytning

Super historie. Ser frem til billeder!!

Tillykke Irene, Haley ser ud til at være en dejlig kat :slight_smile:

Er det en udstationering, eller vil hun blive neutraliseret inden? :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;909996]Tillykke Irene, Haley ser ud til at være en dejlig kat :slight_smile:

Er det en udstationering, eller vil hun blive neutraliseret inden? :)[/QUOTE]

Hun er en rigtig dejlig og sød bette pige :slight_smile:

Det vil være en udstationering, hvor Haley måske skal have et enkelt kuld, alt efter hvordan det går med mine andre planer :slight_smile:

[QUOTE=Eife;910309]Hun er en rigtig dejlig og sød bette pige :slight_smile:

Det vil være en udstationering, hvor Haley måske skal have et enkelt kuld, alt efter hvordan det går med mine andre planer :)[/QUOTE]

Spændende :slight_smile:

Tillykke med hende, hun er dejlig, gad vide om det var hende der fik mig til at sidde helt stille da vi var til killingenus hos eva?

[QUOTE=DK Thomani;909996]Tillykke Irene, Haley ser ud til at være en dejlig kat :slight_smile:

Er det en udstationering, eller vil hun blive neutraliseret inden? :)[/QUOTE]
Mange tak, ventede på at Eva ville svare dig.

[QUOTE=HeroldDesign;910367]Tillykke med hende, hun er dejlig, gad vide om det var hende der fik mig til at sidde helt stille da vi var til killingenus hos eva?

[/QUOTE]
Mange tak. Så ville jeg også sidde meget stille.

[QUOTE=HeroldDesign;910367]Tillykke med hende, hun er dejlig, gad vide om det var hende der fik mig til at sidde helt stille da vi var til killingenus hos eva?

[/QUOTE]

Jep, det var hende der lige tog en lur på dig :slight_smile:

Jeg skal love for at Haley, er flyttet ind. Både i huset og i vores hjerter:hjerte:.
Hun blev lukket direkte ud i flokken, det gik fint, dog hvæste hun hvis de store kom for tæt på. Det var særligt Batman og Gandei, der var meget betaget af hende. Hun undersøgte huset og dets klatre muligheder(tror jeg kommer til, skulle have et par klatretræer mere)
Hun spiste, gik på bakken og legede. Hun var meget tryg, men hun havde jo også stadig Eva ved sig.
Da Eva så tog hjem, var jeg lidt spændt på hvordan hun ville tage det. Men det gik også fint, efter leg og mad lagde hun sig på og puttede hos mig. Der blev hun liggende, til jeg gik i seng. Så lagde hun sig hen til Johnny, ved computeren og blev der til han gik i seng. Johnny kom ind med hende på armen og var helt rørt over hende. Så lagde hun sig imellem os (godt nok Ladys plads, så hun måtte tage fodenden) der bliv hun så til jeg stod op.
Hun har fået morgen mad, hilst på næsten alle de andre og lige nu er hun bare en stor spinnende kælen killing der ligger i skødet på
mig. Uha, hun er godt nok dejlig.

Stort tillykke med den smukke lille mis. :slight_smile: Og skønt at høre at hun tager det hele i stiv pote

Hvor er det skønt, at det går så smertefrit :hjerte:

Nuuuiiii så dejligt at høre :slight_smile: Hun er altså også en lille lækkerbidsken, så selvfølgelig vinder hun alles hjerter :wehuu:

Tillykke med den lille ny mis, hun er bare så dejlig :hjerte: og meget smuk :lille-fe: