En flytning

Irene herinde fra kontaktede mig jo i juli, fordi hun havde gået og forelsket sig lidt. Det var i killingerne fra mit kuld, og hun ville derfor høre om Emily stadig var ledig. Det var hun ikke, da der skulle komme en sød familie og se på hende samme dag.

Vi har derfor i fællesskab forsøgt at finde en anden europékilling, der kunne flytte hjem til Irene og Johnny. De har nemlig både en ung maine coon dreng og en lidt ældre maine coon pige, der begge godt kunne bruge en legekammerat.
Det var dog ikke lige sådan til, for så mange européer er der jo heller ikke :slight_smile:

Herhjemme er det så blevet tydeligt at Haley mangler en god legekammerat også, for selvom hun har fået blødt mine kastrater en del op, så er de altså bare ikke rigtig legemateriale.
Så efter en del overvejelser skrev jeg til Irene, og spurgte om hun havde lyst til at Haley flyttede hjem til dem. Det havde Irene og Johnny, så på fredag i næste uge tager denne lille skønhed og jeg en tur til Kolding :smiley:

Så håber vi at Haley og kattene dernede rigtigt finder hinanden :kryds:

Ih skal du af med Haley? Der er godt nok nogen der er heldige så :slight_smile:

Smuksak . De nye kommende ejere er godt nok heldige .

Yes, så må jeg godt sige det:thumbup:. Glæder mig vildt, tiden kan kun gå for langsom:S
Ps. Vi henter og bringer jer,

Vi er utrolig heldig, at Eva tør overlade denne skønne kat til os. Eva kommer dog ikke til at slippe hende helt, hun vil bliver udstillet. Særdeles Jyrak, så Haley kommer til at møde sin “madmor” tit.

Ih lader du Haley flytte? men men… :uha: jamen Eva - men… :uha:

Irene du skal eddermugme passe godt på hende, ellers kommer jeg og henter “min” lille Haley :venter:

:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi:

Håber du bliver glad for den smukke dejlige pige Irene :thumbup:

[QUOTE=PiaB;909705]Ih lader du Haley flytte? men men… :uha: jamen Eva - men… :uha:

Irene du skal eddermugme passe godt på hende, ellers kommer jeg og henter “min” lille Haley :venter:

:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi:

Håber du bliver glad for den smukke dejlige pige Irene :thumbup:[/QUOTE]
Lover både dig og Eva,at passe godt på hende.

Det var godt :smiley:
hun er sådan en sød pige… :inlove::hjerte:

Åhh, hun er sådan en dejlig lille trold :slight_smile: Når du nu alligevel ikke beholder hende, Eva, er det rart at hun skal ned til en kattegal, så vi fortsat kan holde øje med hende :slight_smile:

Stort tillykke med hende Irene, så fik du alligevel vristet en killing fra Eva :tihi:

Jeg glæder mig til at møde hende i Vamdrup :slight_smile:

Tillykke med hende Irene. Hun er en rigtig lille lækker sag :hjerte:

[QUOTE=DK Blackangel;909754]Stort tillykke med hende Irene, så fik du alligevel vristet en killing fra Eva :tihi:

Jeg glæder mig til at møde hende i Vamdrup :)[/QUOTE]
Det holdt osgå hårdt. Nej , pjat. Eva og jeg er enig om det.
Harley kommer begge dage til Vamdrup, hvis hun ellers trivers, i sine nye omgivelser.
Glæder mig bare til at få hende hjem.

[QUOTE=irene;909769]Det holdt osgå hårdt. Nej , pjat. Eva og jeg er enig om det.
Harley kommer begge dage til Vamdrup, hvis hun ellers trivers, i sine nye omgivelser.
Glæder mig bare til at få hende hjem.[/QUOTE]

Jeg glæder mig til at hilse på både dig og Haley :slight_smile:
Og nu ikke noget med at du skal gå steward :stuck_out_tongue: for jeg vil altså have en at drille hele dagen nede ved europeerne :stuck_out_tongue:

Ja, de er så. Hvis jeg selv skal sige det :tihi: Lige nu ligger hun på ryglænet op af min ryg og snorkbobler :hjerte:

Nu du siger det :smiley:

Ja, og jeg er heldig at I vil give hende et nyt godt hjem :slight_smile: Og jeg glæder mig til at blive ved at møde hende på udstillinger

[QUOTE=PiaB;909705]Ih lader du Haley flytte? men men… :uha: jamen Eva - men… :uha:

Irene du skal eddermugme passe godt på hende, ellers kommer jeg og henter “min” lille Haley :venter:

:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi:

Håber du bliver glad for den smukke dejlige pige Irene :thumbup:[/QUOTE]

Jaah, du har jo fået tilbudet :muhaha:

Det er jeg overbevidst om at I nok skal :slight_smile:

Ja, det synes jeg jo også. Ærgede mig noget over at Irene ikke havde skrevet og spurgt til Emily en uge tidligere end hun gjorde :høhø:

[QUOTE=irene;909769]Det holdt også hårdt. Nej , pjat. Eva og jeg er enig om det.
Harley kommer begge dage til Vamdrup, hvis hun ellers trivers, i sine nye omgivelser.
Glæder mig bare til at få hende hjem.[/QUOTE]

Ja vi er så :slight_smile: Og jeg glæder mig også til at se hende igen der.

[QUOTE=Henriette;909775]Jeg glæder mig til at hilse på både dig og Haley :slight_smile:
Og nu ikke noget med at du skal gå steward :stuck_out_tongue: for jeg vil altså have en at drille hele dagen nede ved europeerne :P[/QUOTE]

Bare rolig, udover Irene og Johnny så får du også selskab af den anden Henriette og Vinni :smiley:

Åh jamen tillykke med den smukke pige, hun er altså noget af det smukkeste. Glæder mig til og se hende i Vamdrup

Jeg takker, er bare så glad for at det lykkes.

Stort tilykke med hende Irene. hun er en lækkermås :hjerte:

Mange tak. Ja hun er dejlig

Stort tillykke til alle. :flag:
Dejligt, at vi får chancen for stadig at kunne følge den smukke Haley både her og på udstillinger. :smiley:

Tillykke med hende og ser frem til en masse billeder :slight_smile:

Og hvis det ikke går - så siger du bare til, så kommer jeg gerne og hente hende:cool: