En hård nød

HA HA HA ja som overskriften siger så skulle vi knække en hård nød igår, faktisk var den så hård at nøddeknækkeren knækkede og nødden forblev hel. :høhø:

Det må da siges at være en hård nød :tihi:

Ups - så må du bruge en hammer :slight_smile:

Og jeg er færdig med at købe Pekan nødder (tror de hedder det, der er mandler indeni). Jeg har ødelagt flere nøddeknækkere på dem :høhø:

Moar jeg kan ikke få hul på kokosnødden!

:slight_smile:


BPsssssssssssssst…[/B]

BDu skal bare gøre som vi gjorde som børn :[/B]

BPengene var små, så når vores mor købte nødder til julen - gemte hun nødeknækkeren.[/B]

B:)[/B]

BMen der var alligevel mus i nødderne, for vi slemme-slemme børn fandt ud af at knække dem i dørene - læg nødden helt inde i hjørnet, luk døren og KRUNSJ ! - selv den hårdeste nød må overgive sig.[/B]

B:savle:[/B]

BPS : hvis du ikke vil opdages, så husk at fjerne skallerne…[/B]

:fløjte:

quote=Therese;304150:høhø::høhø::høhø:[/B]

BPsssssssssssssst…[/B]

BDu skal bare gøre som vi gjorde som børn :[/B]

BPengene var små, så når vores mor købte nødder til julen - gemte hun nødeknækkeren.[/B]

B:)[/B]

BMen der var alligevel mus i nødderne, for vi slemme-slemme børn fandt ud af at knække dem i dørene - læg nødden helt inde i hjørnet, luk døren og KRUNSJ ! - selv den hårdeste nød må overgive sig.[/B]

BPS : hvis du ikke vil opdages, så husk at fjerne skallerne…[/B]

:fløjte:[/quote]

-LOL Therese din slyngen :klapper:

[quote=Denise;304146]Ups - så må du bruge en hammer :slight_smile:

Og jeg er færdig med at købe Pekan nødder (tror de hedder det, der er mandler indeni). Jeg har ødelagt flere nøddeknækkere på dem :høhø:[/quote]

Dem med mandler indeni hedder Mandler :høhø:

Pekan ligner lidt en valdnød indeni :slight_smile:

quote=Therese;304150:høhø::høhø::høhø:[/B]

BPsssssssssssssst…[/B]

BDu skal bare gøre som vi gjorde som børn :[/B]

BPengene var små, så når vores mor købte nødder til julen - gemte hun nødeknækkeren.[/B]

B:)[/B]

BMen der var alligevel mus i nødderne, for vi slemme-slemme børn fandt ud af at knække dem i dørene - læg nødden helt inde i hjørnet, luk døren og KRUNSJ ! - selv den hårdeste nød må overgive sig.[/B]

BPS : hvis du ikke vil opdages, så husk at fjerne skallerne…[/B]

:fløjte:[/quote]

Næææ Tante Tut, den går ikke for dørene er nye og tænk om jeg kom til at knække dem også :S

Husk på at det er en HÅRD nød vi taler om :høhø:

[quote=birtheras;304130]HA HA HA ja som overskriften siger så skulle vi knække en hård nød igår, faktisk var den så hård at nøddeknækkeren knækkede og nødden forblev hel. :høhø:

Det må da siges at være en hård nød :tihi:[/quote]

:krammegave:Tak for den Birthe…

-LOL damn - en hård nød…

dem du tænker på denise, er det ikke paranødder ? dem har jeg også mistet et par knækkere til :slight_smile:

[quote=birtheras;304201]Dem med mandler indeni hedder Mandler :høhø:

Pekan ligner lidt en valdnød indeni :)[/quote]

Ja det er selvfølgelig mandler -LOL
Og de er simpelthen så hårde, at ingen nøddeknækker hos mig har kunne klare dem.

:høhø: måtte lige læse to gange - men så kom der højt grin - tak for det :slight_smile: