En hård uge

ser endelig ud til og ende bare lidt god ud.

Maya fødste jo sidste søndag sit første kuld, og der har været en del vanskeligheder i ugensløb. Maya havde for store dievorter, så måtte malkes ud de små kunne få fat, nogle bedre end andre… Så nægtede hun pludselig rigtig at spise trods div. lækkerier blev serveret, men nææ nej.
Vi har mistet de 3 killinger som jeg har støttefodret og må indrømme jeg har tudet og virkelig overvejet alt.

Men de sidste par dage har Maya igen spist alt der serveres, hun ligger faktisk non stop ved de små og gør virkelig sit. Jeg har lige vejet de små og de har i dag taget 14 og 18 gr på siden i går og helt uden hjælp, begynder mere og mere at tro på disse to klare sig. Da de begge har klaret sig helt uden hjælp fra mig siden de blev født. og de har næsten fordoblet deres fødselsvægt.

Dark Diva - PER n 22

Dusty Diesel - PER a 22

Hvor er de fine, og sikken nogle flotte og passende navne.

Kan godt forstå det har været en hård uge, men håber det er “glemt” når de ser på de 2 smukke killinger

Hvor ER de bare skønne :hjerte:
Det var trist med de tre der ikke klarede det :frowning:
Men naturen ved jo tit hvad den gør, så måske var det for det bedste. Nu kan du koncentrere dig om disse to livskraftige, vidunderlige basser :hjerte:

Nårh :hjerte::hjerte: hvor er de skønne :smiley:
De to skal nok klare den :thumbup:

Det har godt nok også været en både sej og trist start. Men, hvor er det dejligt det endelig ser ud til at vende nu :slight_smile:
De par stykker ser i hvert fald dejlige ud :slight_smile:

Åhr for Søren hvor er de søde!

De er vel nok fine begge to. :hjerte::hjerte:
Når de nu er kommet så langt, skal de nok klare det og vokse op til at blive flotte fladsnuder. Glæder mig til at følge dem. :thumbup:

Hvor er de dejlige :hjerte:
Mon ikke de klarer den nu :slight_smile:

Hvor er de nuttede :slight_smile:

Sikke et par søde bebser der er tilbage :hjerte:

Og så et stort :kram: til dig!

Det lyder godt nok hårdt :kram:

Men dejligt at to skønne små fladsnuder, er kommet igennem det:hjerte: Jeg håber, alt går glat fra nu af. Og GLÆDER mig til at se de små yndigheder vokse:-)

Dejlige babyer:)

:hjerte::hjerte:

Hvor er de helt og aldeles vidunderlige begge to - og så fine navne, de har fået :wehuu:

Neeeej hvor er de bare dejlige :smelter:

Tusind tak skal I alle have. En lille opdate er Maya stadig putter med dem konstant, så alt mad serveres i fødekassen, hun forlader den kun ca. 1-2 gange dagligt for at besøge sin bakke. De små tager 8-12 gr på dagligt, så er ganske tilfreds. Og nyder at ligge og kigge ned på dem mens de smasker i mælkebaren :slight_smile: Diva har så småt fået små sprækker i dag, så mon ikke hun snart åbner øjnene