D. 15-10 er 3 års dagen for at mit første flaskebarn forsvandt-ked
Obie var en lille loppebefængt sort sag, som havde mistet sin mor, han udviklede sig til den skønneste og kærligeste missedreng man overhovedet kunne forestille sig…14 måneder gammel forsvandt han:(
Det var anden weekend i en ny jagt periode og skoven bag huset var overrendt med jægere…skød de ham? Jeg ved det ikke, ingen har villet indrømme det…de må selv havde følt sig som jaget vildt, som Mark og jeg rendte efter dem og udspurgte dem de næste måneder-kaisålæredet…de jager her ikke længere…de tror vist vi er sindsyge…-uha
Vi travede langs grøftekanten på begge sider af de 3 veje som vi har her i området og fandt intet:(…jeg er overbevidst om han ikke er blevet kørt ned…vi har aldrig set en kat ligge langs vejene her i området…7-9-13 for at vi heller aldrig kommer til det-bebe
Vi havde en masse håndværkere rendernde her den weekend og Obie kunne sagtens have hoppet ind i en bil…det er ulempen ved flaskebørn har jeg fundet ud af:S…de er ikke bange for nogen eller noget som helst…vi efterlyste ham lokalt og på landsplan med en dusør på 1000 kr og det gav absolut intet-ked…ingen havde set en øremærket, smuk, kælen sort missedreng…
Min hjerne siger til mig, at han er død men mit hjerte siger, at han stadig er derude og jeg kan simpelhen ikke opgive ham, tænk nu hvis…derfor fornyer jeg troeligt efterlysningen på dyrenesbeskyttelse hver gang den dukker op i min mailbox og jeg gennemkigger reglmæssigt fremlysninger sammesteds…3 gange har jeg været afsted for med selvsyn, at tjekke at det ikke var min Obie, som gik herreløs rundt…
-sorrymen tanken om Obie brænder i mig, specielt i denne månede og Dre har måttet lægge pels og krop til mange tårer og knus i dag…han er som snydt ud af næsen på sin far…min elskede og savnede Obie.
Åhh nej, det var da en trist historie…
Der løb godt nok en eller to tåre ned af min kind, da jeg læste det med at din anden kat har fået en masse knus og kys… Kender bare den følelse.-ked
Jeg sender en masse tanker til dig i disse dage!! -kramer
Åh nej jeg får helt en klump i halsen. Mirakler er sket før og jeg håber virkelig at du får ham tilbage en dag. En som dig der tydeligvis elskede ham så højt har ikke fortjent at skulle leve uden.
[quote=Celina;52015]Åh nej jeg får helt en klump i halsen. Mirakler er sket før og jeg håber virkelig at du får ham tilbage en dag. En som dig der tydeligvis elskede ham så højt har ikke fortjent at skulle leve uden.
[quote=Celina;52015]Åh nej jeg får helt en klump i halsen. Mirakler er sket før og jeg håber virkelig at du får ham tilbage en dag. En som dig der tydeligvis elskede ham så højt har ikke fortjent at skulle leve uden.