En helt spesiell hjerteknuser ( OSH)

Jeg vil gjerne presentere nyeste røverungen her hjemme.
Han mistet sine 5 søsken første leveuken pga mamman fikk brystbetennelse, og mamman ble også veldig syk.
Heldigvis med god hjelp overlevde mamma og dennne vakre lille gutten.
Han har vokst opp hos en kjempesnill birma mamma og hennes 3 barn.

For en uke siden kom han hjem igjen til oss.Da var han nesten 8 uker gammel Og gleden var stor :hjerte:
Han er en trygg og glad liten gutt som overhode ikke er redd for noe. Han ble venner med store snille onkel Rufus aller først, da damene her ble meget sjalu. Men nå liker alle han :inlove: Man skal være hard i hjerte for å ikke falle for han, det innså de sjalu damene også.

Vi har kalt han for “Tiger” til hverdags navn,men han blir hetene " (N)Attack’s Heaven Can Wait til søndagsnavn.
Etterhvert skal han bo i forhverthjem hos dyrepleieren som hjalp mamman hans da det var på det mest kritiske.Hun er også en x-oppdretter av rasen og har allverdens erfaringer med å holde fertil hannkatt.
Så hun får seg en liten gutt hun kan gå på utstillinger med,og jeg får bruke han i fremtidig avlsprogram neste år. Vi er kjempe fornøyde med den ordningen, og jeg får se han så ofte jeg vil,da hun pleier å ta med seg kattene sine mellom Sørlandet når hun skal besøke venner og familie som bor i motsatt ende. Da må hun alltid kjøre forbi meg uansett.

Så trist ble det i vinter,men utfallet ble likevel så godt som det bare kunne bli. Og jeg har fått mange supergode venner for livet.

Se så fint det er for en liten frysepinne å bo sammen med hårballer :hjerte:, om ikke en veldig egoistisk " meg meg meg " lillebror :tihi:

Gode venner er godt å ha :inlove:

Her er dagen kommet for å ta farvel,og jeg syns det var litt trist også.
Farvel ekstra mamman min :

Farvel “søsken” :

Første timen hjemme hos oss :

Alt kan smakes på :smiley:

Og så måtte han jo en tur oppi treet :hjerte:

Vi ønsker dere alle en god start på sommeren,måtte den bli like fin som den startet hos oss :slight_smile:

Fantastiske billeder og hvor er han dejlig :slight_smile:

Ooooii!

Hvor ér han fiiin!! :slight_smile:

/Mette

Han er da alt for lækker og nuttet :hjerte: Men hvorfor blev han ikke bare hos sin plejemor og -søskende til han var 12 uger? :slight_smile:

Han er rigtig vidunderlig, godt mor blev rask igen og han kom i pleje, men som Eva undre det mig meget han er taget fra sin ammemor inden han fylder 12 uger ?

MVH
Gitte

Tusen takk :slight_smile:
Fordi birma mamman ble veldig syk av urinveis infeksjon,og er det fortsatt. Men han har fått 1 vaksine før han kom hit. Så følger vi opp med 2 til selv.

Den andre faktoren er at mamman hans har adoptert 2 kattungekull før hun fikk sitt eget,så det vil ikke mangle på kjærlighet og oppdragelse på han her hos oss heller.

Nå freser han rundt her og leker med sin tante Ida og onkel Dinky. Vil han sove søker han seg til onkel Rufus, for det er så godt og varmt.
Så blir han vasket og puslet med etter alle kunstens regler av sin mamma.
Mest av alt elsker han mennesker,så jeg vurderer å få en bæresele til han :smiley:

Han har hatt det superfint med birma familie,men hos oss kan han buse så mye han vil,uten å gi “grå hår”,
For jeg tror nok ikke fostermamman har hatt en så slitsom bebis før hun opplevde han her.

Han er verdens heldigste kattebebis, han får kjærlighet i bøtter og spann hvor enn han er.

Hos hos skal han bo hele sommeren.

(Jeg vet ikke om det er et spesiell orientalsk egenskap dette med utømmelig kjærlighet for kattunger,biologiske eller ei,eller om det kun er i mitt hus:-) Men jeg tror vår rase er veldig kjærlig og spesiell for andre, dem kan ikke få nok. Hadde jeg hatt katter jeg visste krevde tid for å godta en ny katt, så ville han ikke hatt det så hyggelig her den første tiden. Men jeg velger og tro det er en av de ekstra supre egenskapene for min rase,dem elsker nærhet og elsker å gi det. Og det er jo det som er viktigst for en liten en, at dem får oppdragelse og kjærlighet. )

:besvimer: Hold op hvor er hans lille buk på ørerne bare vanvittig KÆRT :hjerte::hjerte::hjerte:

Han er da godt nok en charmerende hjerteknuser :smelter:

Thelma - Tak for forklaringen… Stakkels bimse mor, håber hun kom oven på igen… Og ja, når man kender sine katte og ved de tager godt imod, så er det jo lidt nemmere :slight_smile:

Wauw hvor er han skøn :slight_smile:

Han er da bare slet ikke til at stå for …

Hvor er han fin Veena… også selv om han jo (stadig) har den forkerte farve :wink:

UII Han er skøn! Og PERFEKT i farven, det er lige sådan en jeg gerne vil ha’ :smelter: uha han er kær!!!

En fantastisk skøn dreng. :hjerte: Selv om han er opfostret med Bimser, er han tydeligvis en Attack-killing med de ører. :smiley:

Fostermamman er på bedringens vei, heldigvis :slight_smile:

Tusen takk alle sammen, han er jo verdens 8. vidunder for oss :hjerte:

Jo,han har en veldig feil farge:gruble:, men han har jo riktig mønster,så 1 av 2 er slett ikke verst :tihi:

Skal se alle fargeplanene mine går helt i grus etterhvert,jeg ender vel opp med bare lilla,blått og sjokolade :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Thelma;863368]Fostermamman er på bedringens vei, heldigvis :slight_smile:

Åh - det var dejligt at høre :slight_smile:

Skal se alle fargeplanene mine går helt i grus etterhvert,jeg ender vel opp med bare lilla,blått og sjokolade :p[/QUOTE]

Jam’n, jam’n… det er jo helt fejl!!!
:klapper:

Nårh…hvor ER han bare kær! :inlove:

Hvor er han bare sød, og han ser ud til at han godt ved det :inlove::hjerte:

Dejligt at hører at hans plejemor er ved at blive frisk igen.