En hyggefis

Ja, det er Buster jeg hentyder til.
Han er godt nok ikke en kat der ligger i arm, eller kravler under dynen om natten, men han er nu alligevel noget af en hyggefis.
Om natten ligger han på en pude ved siden af min hovedpude, om somme tider spinder han så højt at det er lige før sengen ryster. Det er en dejlig lyd-love
Om aftenen vil han gerne hygge lidt i sofaen, og kommer op og bliver nusset, og ligger måske 5-10 minutter ovenpå mig. Så ligger han sig ofte over i vindueskarmen, hvor han kan holde et skarpt øje med mig.
Men i den sidste uge er han flere gange kravlet ind under den dyne jeg har ligget med i sofaen om aftenen. Så ligger han sig til rette nede ved mine fødder, og råhygger. Hvis jeg så rejser mig sker det er der kommer en pote og vil fange mit ben, for hvorfor går jeg når det nu er så hyggeligt:wehuu:

Det er bare så dejligt at Buster går sådan nogle ting.
Han har altid sovet inde i sengen ved mig, men det at han fx kan lægge sig på min mave er noget han er begyndt på det sidste års tid.
I det hele taget er han blevet mere kontaktsøgende og nusse-glad det sidste års tid, og jeg nyder det rigtig meget.

Men han har også sine meninger om tingene, og fortæller når jeg ikke gør det godt nok… Fx. når han mener der går for lang tid mellem at der bliver serveret vådfoder - det sker nemlig “kun” 2-3 gange om ugen, men Herren så gerne at det blev serveret flere gange dagligt.

Lige nu glæder han sig, for jeg får en veninde på besøg i eftermiddag, og Buster mener at gæster KUN kommer for at besøge ham…

Nå, lige lidt herfra Casa De Buster, og hvordan vi klarer hverdagen:D

Han lyder som en skøn, skøn mis og du er vist rimeligt forelsket i ham. Det kan jeg godt forstå :wehuu: :wehuu: :wehuu:
Du skulle lige have smidt et billede ind i tråden, så vi kunne se vidunderet her :slight_smile:

På Denises opfordring er her et billede af Buster - i puttehumør:

Nåååårh :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Ih hvor er han altså bare dejlig. :wehuu::wehuu::wehuu:
Hilsen Lisbeth

AI hvor er han nutte…er det mig der fejler noget, eller ligner han ikke en der birde have en at hyggefise med…altså en der også kan missehyggefise :rock:

Jo, det ville jeg gerne at han havde, men han er selv dybt uenig.
Det er sådan at Buster er flasket op, formentlig et sted hvor han var eneste kat. Han er ikke specielt god til at tale “katsk” og kan slet ikke have firbenede.
Tobenede er til gengæld fantastiske, og han er helt specielt knyttet til mig.

Tanken om en mis mere har jeg haft rigtig mange gange, men pga Busters oplevelser og personlighed er det ikke en mulighed…

Sikke han hygger, og så dejlig han er :iloveyou: