En hyldest til de buttede

[quote=Vibeke;99584]Jeg skulle hilse fra Gandalf og gøre opmærksom på at han ikke er buttet, han er slank uden at være mager :tihi: og så har han desuden meget pels -høhø

Der gik et eller andet helt galt med stofskiftet da den søde dreng blev kastreret :smiley:

Og det går i arv, det er Gandalf bagerst og hans søn Trolde forrest.

[/quote]

De er ihvertfald ikke buttede…

De er bare underhøje :wehu:

Hvor er det længe siden, jeg har set Gandalf :wehuu:

Hvem sagde hængevom?

Og mavsen når den vender den anden vej (og på et tidspunkt hvor den stadig var helt dækket af pels -LOL)

Fedeberg…ups undskyld Gizmo, havde ikke lige set dig bag min skulder, har rent faktisk tabt sig, men underhøj, det er han nu stadig :inlove:

Øj, nogle lækre bamser. -wehuu -wehuu -wehuu

… Jeg ved ikke om kærlighed gør blind :?.. Selv om mine misser har haft lidt rigeligt på siddebenene , syntes jeg stadigt …at de er flotte :slight_smile: elsker runde katte :wehu:

Og her er bamsen over alle bamser - Tarzan :wehuu:

Der har jo været killingefoder her i huset i flere måneder og det har Ossy nydt ‘‘godt’’ af …

Yrja er osse flommefed, men jeg har ikke noget billede der viser hvor fed hun er … men det klæ’r hende faktisk, bortset fra bulen midt på :S

Nååå det er da dejlige bamser :wehuu:

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Jeg ELSKER bamser.

vist ikke kun dig der har det sådan ggg
jeg elsker også at kramme mine drenge…

her ses Midi med lille Ninja, som altså er ved at nå op på samme størrelse som de øvrige tøser…ggg

Midi og Lars…

og her er fra venstre: Sorte Satan,My, Ninja og Midi

når de så bliver kastrater så skal de nok blive rigtige basser.

Jamen dov ! Liige en tråd for min nye misser Vegas. En dejlig stor bamset hankat på 8… ehh nej jeg mener 2kg -høhø-høhø
Billederne er desværre ikke så gode, og viser ikke hans størrelse så godt. (hvilket egentlig er en god ting :tihi:)

:wehu::wehu:

Dejlige, skønne bamser - lige til at kramme.

:wehuu:

Jeg må vist hellere finde et billede af min sværvægter. Min dejlige, nu afdøde, Leander.

Åhhhh :wehuu: Han er da skøn :wehuu:
Hvad vejede han ? :slight_smile:

Ja han var dejlig og vi var bare så kede af det den dag han blev lagt til at sove. Han var så stor til sidst, at hans ben døjede med at bære ham. Han fik nemlig slidgigt i begge forben.
Han vejede 15 kg den dag han sov ind.
HAn var fed, og kunne ikke tabe sig uanset hvad vi prøvede.
Knus Elin

:wehuu::wehuu::wehuu:

Ååååårh, Elin - han er godt nok dejlig !!!

Sikke en livsnyder, sådan at ligge der og vente på en mave-nusse-tur.

:wehuu:

[quote=Leopolds mor;103241]Ja han var dejlig og vi var bare så kede af det den dag han blev lagt til at sove. Han var så stor til sidst, at hans ben døjede med at bære ham. Han fik nemlig slidgigt i begge forben.
Han vejede 15 kg den dag han sov ind.
HAn var fed, og kunne ikke tabe sig uanset hvad vi prøvede.
Knus Elin[/quote]

Okay, men i det mindste levede han jo godt hos jer. Og syntes virkelig han er skøn :wehuu::wehuu: