En kat skal ha klø

[QUOTE=Lykke;971622]Nuuuurh! hvor er hun bare herlig! :hjerte:

:wehuu: Pludseligt tror jeg vores næste kat skal være en exotic :wehuu:[/QUOTE]
Ja, ikke? Jeg overvejer at lave en fanklub for Margrethe! For hun er altså bare noget helt særligt :hjerte:

Jeg er med :smiley: Der er bare noget smask hamrende fantastisk ved den der bette prop :wehuu:

I kan lige få et par videoer mere… Efter sommerens trappedebut (som ikke var så god…) er vi gået i træning - så nu klarer hun trinnene i siataler tempo :tihi::tihi:

Op

//youtu.be/KG8Xe116v0w

og ned…¨

//youtu.be/7zyeV7ifp1U

:ups:

Hvor er det flot. :thumbup: Ja, naturligvis kunne Margrethe klare det, når hun lige fik fundet fidusen. :smiley:

Hvis en kat ikke har været vant til at gå på trapper, må det da også være noget underligt noget. Rags så faktisk meget akavet ud, de første gange han skulle op og ned ad trappen her hos os. :tihi:

Det går jo strygende for den gode Margrethe :thumbup:

Nu kom jeg lige til at tænke på den her tråd fordi du postede i en anden tråd, Vivi.

Jeg forsøgte i dag at klø Nobel på samme måde som du klør Margrethe (dog lidt blidere) - og det resulterede i en MEGET spindende kat :tihi:

Så hun har åbenbart fat i hvordan det skal gøres :wink:

Ååååååhhhhhhh hvor er hun skøn :iloveyou:
Dejligt hun øver sig i at gå på trapper :smiley:

Nurhhh… det bette pus da… hun har jo mavelopper - endda rigtig mange af dem!
Det er da godt at hun kan forklare dig, at den eneste kur mod den slags, er at tage dem en efter en og vende dem om på ryggen :wink:
Fejlen er jo så bare at mavelopperne lynhurtigt drejer sig tilbage,og så må der kløes noget mere :slight_smile:

Men du skal altså passe på med alt det der træning… det ender med at Margrethe kommer i så god kondition, at man ligefrem kan SE hendes ben!!! :stuck_out_tongue:

Skønne skønne Margrethe :hjerte: Hun er simpelthen en fornøjelse at kigge på:)

Dejligt at denne tråd blev hevet op igen - det er altså noget af en klø-tur hun får… :smiley:

Helt enig. Hold da op hvor ser hun ud til at nyde at få klø på den måde :tihi: