En kat skal ha klø

En kat skal have klø… eller ihvertfald kløes!! :tihi:

//youtu.be/mEBs1ud87iI

Hun har da svært ved at få nok klø - hvor er hun sød:wehuu:

Århhhhhh film med Margrtehe :slight_smile:
Det er liiiige til at holde til :slight_smile: Men med alt det krop og så korte måske endda manglende ben, er det godt med en hånd til en ordentlig omgang klø :smiley:

Dejlige Margrethe. :hjerte: Hvor er det skønt at se hende slippe alle hæmninger og bare nyde at blive nusset… :smiley:

Haha hvor sjovt. Jeg har aldrig set en kat som kunne lide at blive kløet på den måde.

JA hun kan slet slet ikke få nok klø :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;969975]Århhhhhh film med Margrtehe :slight_smile:
Det er liiiige til at holde til :slight_smile: Men med alt det krop og så korte måske endda manglende ben, er det godt med en hånd til en ordentlig omgang klø :D[/QUOTE]

Haha ja der er krop nok - hun lever ihvertfald op til standarten mht. at være kort og rund :smiley:

Hehe der er slet ingen hæmninger :smiley:

Har du ikke? hmmm det har jeg egentlig aldrig tænkt på - det har bare altid været sådan hun er blevet kløet…

Det er da lige noget hun kan lide :smiley:
Hvor er hun skøn :hjerte:

Hvor er det skønt :wehuu:

KKH - Så skulle du tage at se Hector :tihi: Det foregår på præcis samme måde, men han holder faktisk ens hånd fast hvis man prøver at smutte væk!

Åhja… det er lige der… klø af den gode slags :wehuu:

Åh for pokker, Margrethe :hjerte:
Du er simpelthen bare så uimodståelig :wehuu:

Skønne dejlige Margrethe :wehuu: :wehuu:

Min gamle huskat Jerry elskede også at blive kløet på den måde.
Gæster kunne ikke forstå, at han ikke nød at blive nusset lige så forsigtigt :tihi:

Hvor er hun bare SKØN!!! :hjerte: :inlove:

hun er godt nok nuser :slight_smile:

Øj hvor er det bare skønt at blive rusket i :slight_smile:

Årh hvor er hun da bare dejlig. Elsker simpelthen at se video og billeder af hende :wehuu:

Skøn misling… den får da virkelig kløning :høhø:

Nårh Margrethe :hjerte: Hun er aktså SKØN!

Hvor er hun fin - og som hun dog nyder det :slight_smile:
Min gamle Dizzy elskede at blive ‘voldkløet’ på ryggen - så sad han altid og slikkede sig om munden og nærmest savlede, og man skulle virkelig klø til! Tossede kræ :hjerte:

Skønne Margrethe! :hjerte: Dét kan man da kalde at blive kløet godt og grundigt! :smiley:

Nuuuurh! hvor er hun bare herlig! :hjerte:

:wehuu: Pludseligt tror jeg vores næste kat skal være en exotic :wehuu: