En lille Delle

Glemte billeder da! :heart_eyes:

14 Synes om

Hun er så smuk

4 Synes om

Ja hun er vidunderligt smuk. Det arbejder til hendes fordel når hun er en bølle. :tihi:

Hun har et sødt udtryk når vi leger og hun holder øje med fjerdimsen for enden af fiskestangen, hvor ørerne sådan er fladet lidt ud og øjnene ser næsten triste/bedende ud. Jeg troede først at det betød hun ikke kunne lide legen, men det plejer at komme lige inden hun springer af sted efter dimsen.

8 Synes om

Tror ikke der findes 1 kat i jeanettes og knuds kuld historie som ikke ELSKER at lege med de der fjerpinde… vores bliver nemt slagtet hvis de bliver glemt

2 Synes om

Dejligt hun tager på :heart: Silver er stor for hans alder, hvilket dommerne også er imponeret over og han er på ingen måder fed, men har en god kraftig knogle struktur, tror faktisk ikke jeg har set korthåret med så kraftige ben stammer før.

Her elsker de drillepinde med fjer og de dør ret hurtig, hvis jeg ikke passer på, så efter leg, gemmes de væk.

5 Synes om

Det er også det vi leger med, og hun elsker det, som nævnt ved tidligere lejligheder, men det er som om det ikke er nok for Delle. Hun vil også slås. Med mig. Jeg tænker jeg skal sætte forslag om at må have mere end én kat, for tror hun kunne have gavn af en ven hun kan lege slåskamp med. Men for nu må vi prøve med noget slåskamp venligt legetøj. :bebe:

Det er tydeligvis leg, for hun “angriber” min arm eller fod og holder fast (desværre med klør, som hun stadig ikke er god til at få klippet, så det træner vi også, men det er det eneste tidspunkt hun hvæser :s:) og bider hårdere end når hun kærlighedsbider og sparker som når de leger med de der lange stinkedimser, men bider aldrig hårdt nok til at bryde huden. Men hårdt nok til at det gør ondt. Og jeg bliver også forskrækket når hun fx kommer løbende for at smide sig for mine fødder og så angribe dem, når jeg kommer til at ramme hende med min fod FORDI HUN SMIDER SIG FORAN MIG MIDT I ET SKRIDT. Det er jo smart nok tænkt, for når hun gør sådan, så er det jo “mig der starter” ved at gå ind i hende og hun forsvarer sig jo bare. :engel:

Hun ved dog tydeligvis også at hun ikke må, men hun kan bare ikke lade være. Og det er jo synd. For jeg vil gerne opfylde hendes behov, men det gør ondt. :sweat_smile:

7 Synes om

Har du kæmpe stink puder der kan sparkes på sammen tidig med at de holder dem…

(Baldrian te i en lang rektangel eller faktisk bamse kunne også være en ide… altså noget der er ca så stor som hende)

4 Synes om

Nej det har jeg nemlig ikke, så det er lidt noget i den stil jeg er ude efter. Jeg har bare set en variant der er formet som en fisk, og mener at have set en variant i fiskeform som flopper, og det synes min barnlige hjerne bare kunne være sjov. Men jeg skal i virkeligheden i første omgang bare have bestilt noget der er spændende for hende at slås med.

4 Synes om

Ja altså sammenlignet med Silver er Delle stadig lille, for han syner stor. Til at starte med kunne jeg dårligt kende ham og nåede lige at tænke at den kat havde jeg da ikke set hos jer, inden jeg genkendte ham. :tihi:

4 Synes om

Jeg skal møde tidligere i dag end jeg plejer. Og det reagerer min krop på ved at vække mig kl 5, selvom jeg egentlig først skulle op kl 7.

Jeg skulle tisse, så får tisset af og trisser tilbage ind i seng hvor Delle, som vanligt efterhånden, ligger i fodenden. :heart:

Jeg prøver først at falde i søvn igen, men det står hurtigt klart at det kommer nok ikke til at ske.

Hov der kom Delle lige til at træde på telefonen og trykke send inden jeg var færdig. :tihi:

Nå men jeg kravler ned i fodenden til Delle for at nusse lidt og så ligger vi lidt sådan, hvor hun ligger og spinder og jeg ligger lidt akavet og nusser.

Hun får nok, tror jeg, og flytter sig. Så jeg lægger mig tilbage på min pude for at snooze videre.

Men så kommer hun og lægger sig op på mig og så lå hun på min brystkasse og spandt i 20-30 minutter. Det var fandeme hyggeligt. Og nu skal jeg af sted på arbejde. Helt most af træthed fordi jeg har fået for lidt søvn, men i godt humør fordi vi har puttet. :heart: :heart: :heart:

14 Synes om

Lige et hurtigt billede fra Snapchat. KONG er vist godkendt. :tihi:

Det er fisken også. Den kan godt nok ikke sprælle, men den har allerede fået tæsk.

15 Synes om

Det var åbenbart ikke nok med 2 ud af 5 stykker legetøj jeg havde købt til hende. Hun har nu stjålet det hele. Inklusive kasse. Jeg kunne ikke engang få det pakket hurtigt nok ud. Hun er generelt ret god til at bruge de fleste ting jeg har købt til hende. :hjertehop:

18 Synes om

De elsker papkasser og gnaver dem ned, som en anden hundehvalp til stor fornøjelse,men et syndig svineri

5 Synes om

Delle gnaver ikke så meget i pap egentlig, men hun fik vredet sig og slået kolbøtter i kassen, for den duftede dejligt af catnip fra legetøjet.

Favoritten lige nu er “Fritte”, som ankom i forseglet pose og virkelig stinker. :sweat_smile: Men hvis jeg kun tilbyder hende den, så render hun hen og forsøger at få fat på resten. Så det skal være tilgængeligt det hele. :joy: Det har alt i alt været et hit. Men det var egentlig meningen at jeg ville give hende 1-2 ting ad gangen så der kunne have været nyhedsværdi lidt længere. Så skal have sneget et par af tingene væk på et tidspunkt.

11 Synes om

En dejlig Delle i aftenlys.

Indtil videre er slåskampslegetøjet et hit. Med undtagelse af at hun allerhelst vil lege op ad mig med det. Og inddrage mig i bide og kradse leg. :upside_down_face: Det var jo lidt det jeg håbede at slippe for. :sweat_smile:

16 Synes om

Delle og Fritte.

18 Synes om

Åh sikke en billed :star_struck:

2 Synes om

Ingen tvivl om at det er godt legetøj og aktivering :tihi:

2 Synes om

@Beimis Jaaaa hun ser så sød ud når hun leger. :wehuu:

@Jeanette Rigtig god aktivering. :wehu: Og hun lader til at elske Fritte. Jeg er dog stadig hendes yndling bide og kradseting. :surrender: :surrender: Men kan da få hendes opmærksomhed afledt med Fritte hvis jeg har den i nærheden. Men hun er godt nok stædig omkring at gå til angreb på mig (i leg, skal selvfølgelig lige siges). Jeg ved snart ikke hvordan jeg kan få kommunikeret til hende at jeg gerne vil nusse med hende, at hun gerne må kærlighedsbide, men at jeg ikke er legetøj. Det lader til at være for svær en forskel at forvente hun kan skelne. :s: Det hjælper ikke at sige “nej” og flytte mig (eller hende), det bliver hun nærmest bare mere stædig af.

Jeg har også begået en kæmpe faux pas i dag hvis man spørger Delle. Jeg har lukket døren da jeg gik på toilettet UDEN HUN FIK LOV AT KOMME MED!!! :yikes:
Men det er nok sådan det kommer til at blive fremover, for jeg kan ikke have hende med på toilettet uden at få dårlige nerver over om hun nu bider mig i lårene igen. For hun smyger sig rundt om og under mine ben og går så direkte efter inderlåret. Den lille lort. Det er ikke de nemmeste betingelser at forrette sin nødtørft under. :surrender:

Jeg skriver på et forslag til generalforsamlingen senere på året, om at justere op til at man må have mere end 1 kæledyr. For tror Delle har brug for en levende variant af Fritte. :kryds:

Til gengæld har vi en dejlig rutine efterhånden, hvor hun sover i fodenden af min seng det meste af natten. Sådan så når hun kan mærke at nu bliver der gjort klar til seng så hopper hun selv i seng og venter på mig.
:wehuu:

8 Synes om

Prøv at pive lidt, aauuuu. Gerne lidt højt, så hun bliver lidt forskrækket.
Det er sådan killinger gør når de synes legen bliver for voldsom.

Og stik hende så fritten, så hun forstår at den er legetøj, og du er en “killing”.

@Osquary

5 Synes om