En lille historie fra det virkelige liv

hehe det var så lige dagens sjove oplevelse, mødte nogle af vores naboer som var ude og lufte deres lille puddelhund på ca 1 år. konen tog så hunden op for at den ikke skulle stå og fryse, efter et stk tid siger hun så til manden, hold da op hvor er han tung at stå med, hvortil jeg siger, ahhh hvor galt kan det være, ja det ved du jo ikke noget om svarer hun, han vejer altså 5,5 kg , jeres katte vejer vel max 3½-4 kg pr stk, tjaaa det ved jeg nu ikke rigtig, vores hankat på 1½år vejer lige p.t 10½-11 kg.
alene konens ansigtsudtryk var alle pengene værd, der kunne ligesågodt være nødlandet en boing 727 ved siden af hende, så chokket så hun ud.
det er bare så sjovt at fortælle hundeejere om ionals kampvægt, de kan bare slet slet ikke forstå det, før de ser billeder af ham

Jeg har da selv en flok maine cooner, men bliver ærligt talt også overrasket over den vægt på så ung en kat :smutter:

ja vi syntes osse det er noget voldsomt, men det er testet flere gange på forskellige vægte og med samme resultat. må så osse sige at ional er voldsom stor
vores 2 hun cooner er jo små ved siden af, gaia vejer omkring de 6 kg og glitter vel omkring de 4 kilo