En lille strandet hval el. Felina på dag 54

Min lille, kære hval tager en slapper midt på stuegulvet.

Selvom man snart selv skal være mor, er det nu dejligt at blive vasket lidt af moaaaar :hjerte:
Dooley og Felina har altid været meget glade for hinanden.

Drægtig og dejlig.

Der er gang i de små i Felinas mave. De puffer og skubber, og jeg kan høre små kluk-lyde fra maven :hjertehop:
Fødekassen er sat op, og jeg er ved at gøre klar til “Årets begivenhed” i Casa Lindvig.

Hun er godt nok tyk :tihi:

Det er bare pels :høhø:

Pels og 5-6 killinger??? :thumbup:

Hun er da bare dejlig. :hjerte: Held og lykke med det. :thumbup:

:uha: Mindre ville også kunne gøre det :stuck_out_tongue:
Jeg er faktisk i tvivl om, hvor mange hun bærer på. Hun har ikke taget så meget på, men hun havde også en periode, hvor hun var meget forkvalmet.

2 x Tak skal du have Finn :slight_smile:

Ih det bliver SÅ spændende at se de små hun gemmer på :hjerte:

Sikke et SKØNT billede med Dooley og hende :smelter:

Jeg glæder mig også rigtig meget Rikke :rundtosset;
Sidst vi havde tabby ind over, var ved vores A-kuld tilbage i 2009. Det bliver spændende at se, om der kommer tabby denne gang.

Det er SÅ dejligt, at de 2 piger er så glade for hinanden.

Hold da op, hun er godt nok…fyldig. :tihi: Men det gør hende jo bare mere lækker. :hjerte:

Jeg synes, jeg kan se, at der kommer 7…:uha: Der bliver liv og glade dage :rock:
Og Dooley, den dejlige smuksak, jeg er ikke liiiige klar over, om du ved det Hanne :gruble:, men jeg har jo også “et eller andet” med Dooley, hun er dejlig.

Jeg glæder mig altså også til at se hvad den der smukke hval gemmer på. :hjerte:

Det der med de 7 killinger :rolleyes:
Jooo jeg synes at kunne fornemme, at du godt kan lide Dooley … men måske er det bare noget, jeg bilder mig ind :tihi:
Til ære for dig, kommer der hermed en lille stak billeder af Dooley.

Man starter som lille …

… og så bliver man stor :smiley:

… og fræk :venter:

… og kærlig :hjerte:

… og dyyyyygtig

… og 1000 andre ting. Dooley er en fantastisk kat :hjerte:

Jamen altså…jeg synes ikke, jeg har set en såååå lækker kat som Dooley, altså Felina er på samme niveau…de er lige til at :besvimer::besvimer: over, begge de damer.

Dejlige billeder af Dooley…lige fra helt lille killing havde hun bare “det jeg er vild med”.

Tusind tak. :slight_smile:

Både Felina og Dooley er bare nogle fantastiske tortiepiger. Tror hun gemmer på 6 stk den smukke Felina :slight_smile:

Jeg tror, Felina bare er meget glad for mad, så hun gemmer kun på 4 stk derinde :hjerte:

Som skrevet er hun i dag på dag 54, men den lille hval har kun taget ca. 700 g. på.
Sååååå jeg forventer ikke ligefrem, at der kommer et stort kuld :cool2:

[QUOTE=DK Lindvig;1166573]Som skrevet er hun i dag på dag 54, men den lille hval har kun taget ca. 700 g. på.
Sååååå jeg forventer ikke ligefrem, at der kommer et stort kuld :cool2:[/QUOTE]

Hold da op… Så er det med pelsen da ikke helt løgn :wink: Det snyder godt nok :slight_smile:

Årh, en sød lille tortie-hval. :wehuu:

Til sammenligning :høhø:
Lille siameser pige + 2000 gram :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1166578]Til sammenligning :høhø:
Lille siameser pige + 2000 gram :smiley:
[/QUOTE]

Havde hun slugt en badebold? :tihi:

Hold da kæft Luise :what: (pardon my french)
Hun er godt nok stor :uha: og har endda ingen pels, der kan snyde :høhø: