En lille "update" på Misty =)

Jeg tog jo Misty ind, som havde fået 8 killinger. Killingerne kom til nogle gode hjem, og har det rigtig godt i dag…
Misty har forandret sig rigtig meget. Jeg var jo i tvivl om, hvad jeg skulle gøre, blandt andet, fordi hun var så sky, og om jeg holdte hende i live for min egen skyld.
Men…hun er en HELT ANDEN kat i dag… Hun blev jo neutraliseret med Missy for nogle måneder siden… Det var det, der skulle til…:slight_smile:
I dag er hun en virkelig puttegøj. Dog kun ved Lasse og jeg. I morges kunne jeg ikke være i fred for hende, for der skulle altså bare kæles. Hun var begyndt at holdt os vågen om natten, fordi hun ville kæle, men det er stoppet nu.
udover hun er meget kælen, så snakker hun også en del. Hun vil jo gerne nusses hele tiden… :høhø:Så hun skal nok brokke sig, hvis vi ikke giver hende nok opmærksomhed…

og nu kommer det mest utrolige, som jeg aldrig troede, jeg skulle se:
Hun er skam begyndt at nusse lidt med de andre katte… Hun vaskede prinsen!!!
I dag vaskede hun Missy :uha: Det går altså bare virkelig fremad…!
Hun leger os en del med prinsen forresten… Det ser virkelig morsomt ud:juhu::juhu:

Ihh, hvor er jeg bare glad for at Misty er blevet sådan en dejlig kat.
Jeg er så glad for, at i Gav mig det råd med neutralisering, for jeg troede ærligt talt ikke det ville virke. Men det gjorde det bare:wehu::wehu::wehu::wehu:

Herlig, herlig update :slight_smile:

Skønt at læse, så godt hun er faldet til, for det er jo i sig selv en stor ting at skulle falde ind i en flok. Men sikken en dejlig solstrålehistorie Misty er blevet til. :smiley:

Ja, sådan nogle hormoner er nogle farlige størrelser :surrender1:

Men det er jo ikke så længe siden, du var 16, Tine - du må da selv kunne huske det? :cool2:

[QUOTE=galath;621061]Ja, sådan nogle hormoner er nogle farlige størrelser :surrender1:

Men det er jo ikke så længe siden, du var 16, Tine - du må da selv kunne huske det? :cool2:[/QUOTE]
huske det?:tihi:
det sker da stadigvæk nogle gange