En liten sommerhilsen

Nå går vi straks høsten i møte, og de varme solstrålene,som det ikke har vært for mange av i sommer,dem blir snart byttet ut med saueskinn forran peisen. Dem får nok droppe vinglasset :tihi:

Min aller kjæreste skatt, Milla :

Ingen er en bedre livsnyter enn henne :inlove::

Hennes halvsøster, Ida, er nok favoritten til min sønn her hjemme. Hun kunne nok gått under dekk-navnet Pøbeline også :engel2: :

Utover høst/vinter håper vi der kan komme trippende( eller kanskje mer trampende( små mini-Dinky bebiser) :

Til slutt var det lille Fayette med sine mange ansikter :hjerte: Jeg stadig veldig glad for at jeg beholdt henne.Hun ligner ikke mye på de andre, og det skal hun være stolt over.

Modell-look:

Undrende:

Diva:

Colgate-smiiiiil :tihi: :

Fayette:love2: Hun er virkelig supermodel:tihi:

Du har bare de smukkeste katte-vi er trofaste beundrere herhjemme.

Hver gang der er billeder-sukker manden over de skønne Flagermus:D

Så bare kom med nogle killinger:muhaha:

Tine

Skønne katte, især Milla kan jeg ikke lade vær med at kikke en ekstra gang på :smelter:

Skønne, skønne billeder :slight_smile:

Wow - du har altså virkelig nogle smukke misser! :inlove:

Superfede billeder! :slight_smile:

Skønne billeder af skønne katte. Dejlige er de jo allesammen, men jeg har et svagt punkt for tabby, så Milla, altså…:hjerte:

Colgate-smil :klapper:

Hende her er vel nok skøn. Det kan da kun blive nogle dejlige bebiser :hjerte:

Fantastiske billeder, Veena :hjerte::hjerte::hjerte:

Og det sidste af Fayette er da ubetaleligt :klapper:

Uuuha… Milla :hjerte: :hjerte: :hjerte: Og Fayette er også SKØØØØN :smelter:

det bli’r spændende hvad der kommer ud af parringen :smiley: Jeg glæder mig til at se dem :smiley:

Dejlige katte der nyder sol og sommer - lige som os andre.

Jeg elsker at se billeder af dine smukke smukke katte :slight_smile: Men divaen Uhhhhh hun får det til at risle ned af ryggen :slight_smile: Hun er bare SÅ smuk :slight_smile: