En mand på en stige?

God bedring…:trøste:

Vi kan altid drille dig en anden gang :tihi:

[quote=Tante Tut;477070]-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

DEN var fisme go’ - den tror jeg aldrig en mand er blevet præsenteret for før.

-LOL-LOL-LOL[/quote]

Jeg kan afprøve den senere på manden i huset…
Måske jeg kan få det til at passe med, at det bliver mens han fjerner høm-hømmer med en Litter lifter i shocking pink !!

:rundtosset::rundtosset:

-LOL-LOL-LOL

Mi tu… de er godt nok ikke helt almindelige, de tøzer her inde - og TAK for det !!!

:hjertehop: :tak: :hjertehop: :tak: :hjertehop: :tak:

[quote=Sannela;477073]God bedring…:trøste:

Vi kan altid drille dig en anden gang :tihi:[/quote]

:hjertehop: :tak: :hjertehop: :tak:

I er altid velkomne - jeg ELSKER dril…

:klapper: :heya: :yah: :wehu: :rock:

Sanella

“Jeg kan afprøve den senere på manden i huset…
Måske jeg kan få det til at passe med, at det bliver mens han fjerner høm-hømmer med en Litter lifter i shocking pink !!”

Herhjemme har gemalen døbt det MASKULIN PINK… griner…

Der mangler heldigvis ikke humor herinde… tak for dét.

Charlotte og de 3 skønne bamser…

[quote=Mc4ever;477078]Sanella

“Jeg kan afprøve den senere på manden i huset…
Måske jeg kan få det til at passe med, at det bliver mens han fjerner høm-hømmer med en Litter lifter i shocking pink !!”

Herhjemme har gemalen døbt det MASKULIN PINK… griner…

Der mangler heldigvis ikke humor herinde… tak for dét.

Charlotte og de 3 skønne bamser…[/quote]

Altså jeg har bestilt den i sort…hvis den kom hjem i sort.
Fordi så tror jeg, at jeg nemmest får ham til at bruge den.
Men maskulin-pink ???
:gruble:Gad vide om han hopper på den ??

Nu skal jeg først lige have forklaret ham hvorfor vi har brug for 4 grusskovle til 2 kattebakker :ups:

Og så kan jeg samtidig forklare ham, at SELVFØLGELIG skal vores katte da også have en Nullerputsseng, når aaaaaaaalle de andre på KG´s katte har :venter:

Hov…er tråden røget lidt på et vildspor???

Undskyld, Tante :ups:

[quote=Sannela;477067]Vil du se min skildpaddesamling?? = Искате ли да видите моята колекция костенурка?

:rofl::rofl::rofl:[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Den var god :smiley:

Kan den stakkels fyr ikke blive ansat til at gøre Tut´s badeværelse færdig, det er da et helt andet job.

[quote=Ulla;477090]-LOL-LOL-LOL

Den var god :smiley:

Kan den stakkels fyr ikke blive ansat til at gøre Tut´s badeværelse færdig, det er da et helt andet job.[/quote]

Jo så kunne han i det mindste komme ind i varmen…så at sige.

Jeg er nu glad for at jeg ikke bor i samme område som Tante Tut da hun åbenbart holder øje med ALT.

Hvad kunne hun dog ikke få ud af at jeg trisser barfodet rundt udenfor i min lille lårkorte morgenkåbe i oktober månede -what

[quote=birtheras;477106]Jeg er nu glad for at jeg ikke bor i samme område som Tante Tut da hun åbenbart holder øje med ALT.

Hvad kunne hun dog ikke få ud af at jeg trisser barfodet rundt udenfor i min lille lårkorte morgenkåbe i oktober månede -what[/quote]

Det tror jeg altså ikke, du ville gøre hvis du boede i det kolde Danmark??

Men jeg tror da bare Tante Tut ville inviterer dig ind på Banan-kage… jeg har HØRT den skulle være så god. :ups:

Jooo sådanne tøffer jeg da også ud til postkassen i vores sommerhus, dog har jeg mine futsko på :tihi:

Du må være en varm qvinde!! :thumbup:

[quote=Sannela;477083]Hov…er tråden røget lidt på et vildspor???

Undskyld, Tante :ups:[/quote]

:høhø::høhø::høhø:

Ikke noget prblem… alt er velkomment i mine tråde…

:hjertehop:

[quote=Ulla;477090]-LOL-LOL-LOL

Den var god :smiley:

Kan den stakkels fyr ikke blive ansat til at gøre Tut´s badeværelse færdig, det er da et helt andet job.[/quote]

:heya::heya::heya:

Han er mere end velkommen, nu mangler jeg nemlig KUN maleren og en blikkenslager… :venter::venter:

Har endelig fundet en vandhane, der kan bruges - den hedder såmænd noget så enkelt som håndvaskarmatur-med-omskifter-til-bruser - så nu er den bestilt…

:inlove:

[quote=birtheras;477106]Jeg er nu glad for at jeg ikke bor i samme område som Tante Tut da hun åbenbart holder øje med ALT.

Hvad kunne hun dog ikke få ud af at jeg trisser barfodet rundt udenfor i min lille lårkorte morgenkåbe i oktober månede -what[/quote]

-LOL-LOL-LOL

FEJL !!!

Jeg holder ikke øje med alt - dén post ER optaget.

Vi har et ægtepar boende, som ikke har andet at lave end at stå i vinduet dag ud og dag ind - de ser alt, og så løber det els som en varm ild rundt til alt og alle…

:uha::uha:

Get a life, si’r jeg bare…

-engel

[quote=Sannela;477115]Det tror jeg altså ikke, du ville gøre hvis du boede i det kolde Danmark??

Men jeg tror da bare Tante Tut ville inviterer dig ind på Banan-kage… jeg har HØRT den skulle være så god. :ups:[/quote]

:trøste::trøste:

Psssssssssssssssssssssssssssssst ??

Hvis du en dag kan løsrive dig fra KG, så rør en kage sammen - det tager ca.- 5 minutter - og du kan sagtens sidde her, mens den er i ovnen :

:høhø: :stuck_out_tongue: :rock: :savle:

[B]Fedtfattig banankage

Forkæl dig selv og famililen med en lækker fedtfattig banankage.[/B]
Ingredienser:
3 Æg
200 g. sukker
150 g. mel
1 tsk. vaniliesukker
2 tsk. bagepulver
½ dl. oliemargerine
2 bananer
Glasur:
150 g. flormelis
25 g. kakaopulver
lidt kogende vand
Fremgangsmåde:

Pisk æg og sukker til en hvid skummende masse. Bland mel, vaniliesukker og bagepulver - vend herefter blandingen i æggemassen skiftevis med margerine. Mos bananerne godt og vend bananmosen i dejen. Fordel herefter dejen i en smurt springform (ca. 22 i diameter), og bag kagen i ovnen ved 175 grader i 35 minutter.
Når kagen er færdig skal den køle af lidt inden den løsnes fra formen. Sættes herefter til afkøling på en rist. Når kagen er helt afkølet, laves glasuren og smøres på kagen. Serveres når glasuren er kølet helt af og stivnet.
Man kan evt. komme hakkede nødder eller revet gulerod i kagen inden den bages. Det mætter mere.

Kilde Maduniverset.dk

[quote=Tante Tut;477212]-LOL-LOL-LOL

FEJL !!!

Jeg holder ikke øje med alt - dén post ER optaget.

Vi har et ægtepar boende, som ikke har andet at lave end at stå i vinduet dag ud og dag ind - de ser alt, og så løber det els som en varm ild rundt til alt og alle…

:uha::uha:

Get a life, si’r jeg bare…

-engel[/quote]

Så næsten da :cool:

[quote=Tante Tut;477212]-LOL-LOL-LOL

FEJL !!!

Jeg holder ikke øje med alt - dén post ER optaget.

Vi har et ægtepar boende, som ikke har andet at lave end at stå i vinduet dag ud og dag ind - de ser alt, og så løber det els som en varm ild rundt til alt og alle…

:uha::uha:

Get a life, si’r jeg bare…

-engel[/quote]

Og du rander op og ned af trappen for at få det sidste nyt :høhø:
Nej pjat, måske kunne du fortælle dem kattegal så har de ikke tid til at holde øje med alt det andet mere så har de nok i at kigge efter nye indlæg her inde :smiley:

-LOL-LOL

Nope… har faktisk meget tit rullet mit mørklægningsgardin ned, da jeg desværre er så lyssky… så… nej… jeg kan ikke se andet end gardinet,

:p:p:p