I dette tilfælde her ville jeg nok holde mig i behørig afstand!!!-surrender-surrender-surrender
Stakkels stakkels mivert, den var ikke vild med at få stukket kameraet lige i hovedet
Jeg hader det klip.
Det gør helt ondt inden i, at tænke på den panik katten må have følt.
Og hvis i lytter nøje, kan i høre at hende der holder kameraet står og små griner.
Øv siger jeg bare.
Øvs stakkels misser
Ja, også et øv fra mig
Og så er det noget af det, der kan undre mig, hvorfor nogen synes, at de vil stå og filme en kat, der i den grad siger fra, og lægge det ud på nettet
Tja jeg forstår heller ikke at folk kan synes det er “sjovt” at et dyr i den grad er bange og forsøger at sige fra. Den stakkels kat har jo ingen mulighed for flugt endsige at gemme sig.
Det er jo også provokerende af ejeren(går ud fra det er ejeren som står med kameraet) og gætter mig til at det er filmet hos dyrlægen… som sagt, rent gætværk. Jeg er bare glad for at Mille og Laban tager det med ophøjet ro at komme til dyrlæge.
Men gad vide hvad der er sket siden den er så gal. Jeg har dælme aldrig set så gal en kat før. Den må da have brugt flere dage på at blive rolig og tryg ved omgivelserne igen…