En nekrolog

:sørger:

Det er med blødende hjerte, at jeg har måttet sige farvel til min elskede ven Pc’en…:ked:

Både min stationære og den bærbare er afgået…

Tak for alt kære venner.

Dybt elsket og for evigt savnet.

Hvil i fred.

:sørger:

Og til jer, alle mine dejlige legekammerater - vi ses nok på den anden side af Himmerigets Porte. :hjerte:

Sidder hos Nabo og prøver at komme videre i livet

Åhh din lille stakkel, at miste to gode venner så tæt :frowning: heldigvis kan lige den slags venner nemt erstattes :trøste::trøste:

At miste en elsket pc, er ganske frygteligt :venter:- man bliver helt nøgen og sårbar :brist:…håber du snart får en ny pc, så dit liv kan blive helt og indholdsrigt igen :høhø:

Ja for den slags venner kan man heldigvis købe for penge… :0))))

Det gør mig ondt at høre , det er hårdt når en trofast ven siger tak og farvel . Håber du snart får dig en ny ven :).
Jeg står snart også og skal sige farvel til en trofast ven :frowning:
Min skønne og trofaste Bertha er begyndt at hoste og vise alders svaghed med hende 32 ½ år :frowning:

slettet…

Jeg mistede også begge mine computere i sidste uge :frowning: og pyha jeg savner dem… jeg mangler stadig af få fat på mange breve og billeder fra de gamle computere :frowning:

Indlæg slettet

Det tager så lang tid at få et indlæg ind så jeg trykkede flere gange og indlægget kom så også flere gange…

Åh, jeg troede lige at det var Silke-pigen. :uh:
Men det ændrer da ikke på, at det både er trist og frustrerende ikke at have en computer. Jeg håber, at du finder en ny computer inden for en nærmere fremtid.

:sørger: små computere.

Jeg føler din smerte Tut… :ked:

Det er ikke mere end i slutningen af juli at min gamle højt elskede PC’er tændtes for sidste gang…

Det gode er at man får en ny ven, fordi at man ikke kan undvære. Og jeg er blevet glad for min nye computer også. Det er ikke det samme, det vil jeg ikke påstå… Alle de nye og smarte opdateringer… Men man lærer dem at kende med tiden… :tihi:

:rip: computer…

Øv, det er bare så surt, og sikke en regning du skal betale for en ny. Men for dælen det er bare SÅ skønt med en ny computer!

[QUOTE=Noël;684604]Det gør mig ondt at høre , det er hårdt når en trofast ven siger tak og farvel . Håber du snart får dig en ny ven :).
Jeg står snart også og skal sige farvel til en trofast ven :frowning:
Min skønne og trofaste Bertha er begyndt at hoste og vise alders svaghed med hende 32 ½ år :([/QUOTE]

:trøste::ked: øv det gør mig ondt at læse, håber I får en sidste god tid med Bertha :hjerte:

:s:S

Ja…det er æv… især når man lider af DanKort-fobi !!

:besvimer:

Satser lidt på, at jeg kan tømme min bærbare og begynde helt forfra med at smide programmer ind i den :kryds:

tror nu ikke på dine bedste venner er helt uddøde endnu, som regel kan de reddes for relativt få penge og tit er det bare en formattering der skal til. mon ikke der findes en kattegal i din nærhed som bare har styr på det med putere og som kan bringe dem tilbage til livet

Årh din stakkel! :frowning:
Min skønne Troels er også begyndt at udvise lidt svaghedstegn, han fylder 4 år i december og er min første mac. Jeg HÅBER virkelig han klarer den indtil næste sommer. Jeg har bare ikke lige 10.000 kr til en ny lige nu (og nej, en alm PC er bare ikke en mulighed - once you go mac, you never go back):tihi:

Jeg håber snart du finder en løsning, man føler sig altså noget handikappet uden en computer.

Åhhh, det gør mig ondt!:trøste:

Det er forfærdetlig at miste sine bedste venner. De, der har fulgt én i tykt og tyndt… Alle minderne, der langsomt forsvinder…:ked:
Opgi’ ej - der findes en ny bedste ven derude til dig. Den vil aldrig kunne erstatte din gamle, men vil forhåbentlig byde dig et nyt og varmt venskab:hjerte:

:sørger:

Det var synd, men før du begraver dem, så husk at få dem opduceret og harddiskene opereret ud.
Der er uden tvivl billeder og andet på dem, som du ikke vil miste. Og de kan uden tvivl reddes, hvis du kender en computer-nørd…