En ny dejlig kat <3

Så er det blevet på tide at præsentere nyeste tilflytter i Korsør :smiley:

DK Catika’s Midnight Fantasy aka Fanta flytter ind efter WS, og jeg glæder mig vind og skæv :thumbup:

Her et par billeder af skønheden :hjerte:

Endnu en lækkermås til dit kommende trekløver :hjerte:

Ååååårrrrh:smelter: Tillykke med skønheden!

Hun er eventyrlig dejlig, kan godt forstå, at du glæder dig :thumbup:

Stort tillykke! :hjerte:

Jamen dog, er du gået helt somali nu :slight_smile:

Tillykke med endnu en af Tines SKØNNE katte :flag:

Suk - Tine laver altså nogle totalt smukke Somali misser - sikke et udtryk :hjerte: Er slet ikke misundelig, stort tillykke. Kan godt forstå du glæder dig både vind og skæv.

Ja, jeg er en heldig pige med tre så dejlige katte :smiley:

Mange tak, Trine :smiley: Hun er så skøn!

Mange tak, Eva :smiley: Helt til Månen og tilbage, kan du tro!!

Mange tak, Marie :smiley:

[QUOTE=galath;1257367]Jamen dog, er du gået helt somali nu :slight_smile:

Tillykke med endnu en af Tines SKØNNE katte :flag:[/QUOTE]

Mange tak, Ingrid :smiley: Ikke helt, men jeg er faldet meget for denne dejlige race :hjerte:

Mange tak, Yvonne :smiley: Jeg er helt enig - Tines katte er fantastiske. Både i udseende og temperament :hjerte: Og hvem ved - måske får Fanta små Fanta’er en dag :inlove:

Tillykke med din nye kat, vil det sige at der måske er endnu en somaliopdrætter i Danmark nu ??

Mange tak, Dorte :smiley: Tja, ihvertfald en halv. Jeg vil gerne finde ud af, om jeg vil være opdrætter, og det hjælper Fanta mig med :hjerte: :slight_smile:

Jamen du er da hurtigere til at finde ud af at du måske vil være opdrætter end jeg var - jeg tror jeg var 6-7 år om at få bestilt en hunkat … og så ventede jeg lige 1 1/2 år yderligere

Tja, jeg har jo allerede haft et forsøg med dejlige Happy, som jeg desværre ikke fik lov til at beholde :frowning: FIP’en tog hende kort tid efter, hun flyttede hjem til os. Det var derefter, jeg kom til at overveje race osv. Muligvis er jeg en smule skræmt efter den oplevelse, men mon ikke Fanta i samarbejde med Mingus og Lillemanden kan hjælpe? :smiley: Jeg tager en dag ad gangen :ok:

Stort tillykke :flag: med hende - hvor er jeg bare glad på dine vegne. :thumbup:

[QUOTE=FinnFrode;1257469]Stort tillykke :flag: med hende - hvor er jeg bare glad på dine vegne. :thumbup:

[/QUOTE]

Tusinde mange tak, FF :smiley: Jeg føler mig så heldig, og jeg kommer nok til at gå rundt med et drømmende, fjoget smil i et godt stykke tid :smiley: Dejlige Fanta :hjerte: Tiden kommer til at gå så langsomt, men alt godt kommer til den, som venter :slight_smile:

:hjerte::hjerte: tillykke med hende

Taaaak, Mariann :smiley: :hjerte: Jeg er SÅ glad :smiley:

Jeg kan simpelthen ikke stå for det frække look en somali har, og hende frk. Fanta er ingen undtagelse :høhø:
Stort TILLYKKE med hende og må hun komme til at opfylde alle dine drømme :thumbup:

[QUOTE=DK Lindvig;1257562]Jeg kan simpelthen ikke stå for det frække look en somali har, og hende frk. Fanta er ingen undtagelse :høhø:
Stort TILLYKKE med hende og må hun komme til at opfylde alle dine drømme :thumbup:[/QUOTE]

Mange tak, Hanne :smiley: Hun er fræk som en slagterhund, kan du tro, så hun kommer til at passe glimrende ind her :tihi: Jeg vil slet ikke tænke på, hvilke ulykker de tre kan finde på sammen… Fanta er min første hunkat overhovedet. I min barndom havde vi også kun hankastrater, så jeg har ingen anelse om, hvad jeg kaster mig ud i :wink: Min drøm er, at alle tre katte kommer til at gå rigtig godt i spænd, at gøre somalien mere kendt, og en dag at få små frække killinger, som Fanta er mor til :hjerte:

Jeg har forresten ikke nævnt det, men Fanta er faktisk helsøster til dejlige Mingusmand :smiley: :hjerte: Derfor er hun endnu mere speciel for mig :slight_smile:

Verdens dejligste Fanta er blevet 15 uger :hjerte:

:smiley: :inlove:

Hvor er hun smuk - hun må absolut være ventetiden værd :hjerte:

Håber MIngus og Lillemand også bliver glade for hende :kryds: