er helt ny her på siden og har lige fået kat for første gang, har drømt længe om at få kat så for 6 dage siden flyttet Frederik ind jeg har hentet ham på internat og han er bare skøn en stor bamse på 6,3 kg men god som dagen er lang
han elsker at blive nusset på maven, på internatet sagde de at han ikke kan med andre katte så han må nok forblive ene kat selvom jeg ha læs at 2 er beds:D
men glæder mig til at være her å forum og der skal jo nok komme nogen spørgsmål hen ad vejen:)
Nej hvor er han dog sød! Jeg synes han minder meget om miss bilka, som blev årets huskat 2013
Og tusind gange velkommen til! Håber du bliver glad for at være her på sitet. Jeg er også ny, men er faldet rimelig godt til. Folk er så søde herinde og gode til at hjælpe! Når man kaster sig ud i det med kat, så kan man nemt komme på bar bund, for der er rigtig mange ting man kommer til at stille spørgsmålstegn ved, men du har gjort dig selv en kæmpe stor hjælp ved at oprette dig herinde! Du kan få så meget hjælp og du skal aldrig være bange for at spørge herinde
Jeg hentede selv min første kat Sigga på et internat for ca. 1 år siden, og det er bare den bedste beslutning jeg har truffet. Jeg håber, du og Frederik bliver ligeså glade for hinanden. Og så skal jeg i øvrigt hilse fra Sigga-missen og sige, at rigtige huskatte vejer 6+kg;)
frederik er skudt til at være 2 år da han er fundet i et kolonihave kvarter hvor ingen ville kendes ved ham:S han er født med kort hale så det er også et sjovt kendetegn ved ham:D
Det ligner en skøn bamse, du har fået der. Velkommen til jer.
Nogle gange er det en god ide med flere katte, andre gange er en enkelt kat det eneste rigtige. Jo ældre en kat bliver, jo sværere bliver det også at sætte den sammen med andre katte (som en generel betragtning - der er jo altid undtagelser). Så det kan sagtens være, at det bedste for Frederik er ikke at skulle dele din opmærksomhed med andre.