Vi har idag fået leveret en palle med 104 poser á 10kg AK kattegrus. Indkøbspris kr.70 pr pose. I kan få det til samme pris enten ved afhentning hos mig eller ved levering hos jer for en kop kaffe og lidt kattenus
Vi kan også tage poser med til diverse udstillinger.
Uh, jamen så vil jeg gerne bestille et par poser til levering i Randers ![]()
Så kan du smide et par poser af i Egå også :lys-ide:
Nå, spøg til side. AK grus er hvidt, er det ikke?
Og hvornår kommer I på en udstilling i jylland igen? Kolding eller Vorbasse, eller? ![]()
Vi kommer sandsynligvis både til Kolding og Vorbasse
Vi kommer også til MVK i Odense på søndag.
Camilla - Må jeg så købe en pose i Kolding og 2 i Vorbasse? (Pladsen hjemad)
Ja
Hvis du minder mig om det ![]()
Apropos det - gæt hvem der havde blomsterfrø med ud og hjem igen i Vamdrup ![]()
jeg vil gerne prøve AK, hvis det kan leveres/hentes tæt på Skive.
Jeg kommer ikke så meget på diverse udstillinger
[QUOTE=Mijv;1294000]jeg vil gerne prøve AK, hvis det kan leveres/hentes tæt på Skive.
Jeg kommer ikke så meget på diverse udstillinger[/QUOTE]
Så må du arrangere dig med nogen, der kan hjælpe ![]()
Nå, jeg har lige fået at vide i min øresnegl at der godt er plads til 3 poser AK hjemad fra Kolding om lørdagen, så aftager gerne tre poser der ![]()
Jeg vil også gerne bestille 2 poser. Jeg kommer i Kolding ![]()
Jeg er tidsoptimist men Kamilla og Eva er pladsoptimister… ![]()
Godt tetris er opfundet ![]()
[QUOTE=HolmeInc;1294042]Jeg er tidsoptimist men Kamilla og Eva er pladsoptimister… ![]()
Godt tetris er opfundet :-)[/QUOTE]
Altså Kamilla mener ikke at I skal have jeres ting med hjem før søndag? Og det gode ved grus er at man også kan stille transport tasker på det :høhø: Og jeg er god til tetris - bare spørg Kira hvor meget vi formåede at have med hjem fra Ribe udstillingen ![]()
[QUOTE=HolmeInc;1294042]Jeg er tidsoptimist men Kamilla og Eva er pladsoptimister… ![]()
Godt tetris er opfundet :-)[/QUOTE]
Altså Kamilla skrev at I ikke skal have jeres ting med hjem før søndag? Det gode ved grus er at man også kan stille alt muligt, som kufferter, transporttasker mv. på det :høhø: Jeg er desuden god til tetris - bare spørg Kira hvor meget vi formåede at have med hjem fra Ribe udstillingen ![]()
Jeg kører bare bilen, så pakker I ![]()
det er jo netop derfor jeg skriver herinde…
Jeg kommer til Kolding og Vorbasse. Kan nogen hjælpe med at få grus til Skive:?:?
host Jeg har ingen ekstra grusposer med til Kolding
host
Send mig en PB, hvis jeg skal have ekstra grusposer med i Vorbasse i stedet ![]()
[QUOTE=dkkorat;1296558]host Jeg har ingen ekstra grusposer med til Kolding
host
Send mig en PB, hvis jeg skal have ekstra grusposer med i Vorbasse i stedet :)[/QUOTE]
Jeg tænkte at det betød du ikke havde med til os, der har aftalt at vi gerne vil købe i Kolding. Men Kamilla spørger om ekstra betyder at du ikke har med udover til os der gerne vil have? ![]()
Desværre
Jeg har glemt at få grus med til andre end migselv ![]()