En palle AK kattegrus

Vi har idag fået leveret en palle med 104 poser á 10kg AK kattegrus. Indkøbspris kr.70 pr pose. I kan få det til samme pris enten ved afhentning hos mig eller ved levering hos jer for en kop kaffe og lidt kattenus :ok: Vi kan også tage poser med til diverse udstillinger.

Uh, jamen så vil jeg gerne bestille et par poser til levering i Randers :wink:

Så kan du smide et par poser af i Egå også :lys-ide:

Nå, spøg til side. AK grus er hvidt, er det ikke? :slight_smile: Og hvornår kommer I på en udstilling i jylland igen? Kolding eller Vorbasse, eller? :slight_smile:

Vi kommer sandsynligvis både til Kolding og Vorbasse :slight_smile: Vi kommer også til MVK i Odense på søndag.

Camilla - Må jeg så købe en pose i Kolding og 2 i Vorbasse? (Pladsen hjemad)

Ja :slight_smile: Hvis du minder mig om det :slem:

Apropos det - gæt hvem der havde blomsterfrø med ud og hjem igen i Vamdrup :wink:

jeg vil gerne prøve AK, hvis det kan leveres/hentes tæt på Skive.

Jeg kommer ikke så meget på diverse udstillinger

[QUOTE=Mijv;1294000]jeg vil gerne prøve AK, hvis det kan leveres/hentes tæt på Skive.

Jeg kommer ikke så meget på diverse udstillinger[/QUOTE]

Så må du arrangere dig med nogen, der kan hjælpe :slight_smile:

Nå, jeg har lige fået at vide i min øresnegl at der godt er plads til 3 poser AK hjemad fra Kolding om lørdagen, så aftager gerne tre poser der :slight_smile:

Jeg vil også gerne bestille 2 poser. Jeg kommer i Kolding :slight_smile:

Jeg er tidsoptimist men Kamilla og Eva er pladsoptimister… :stuck_out_tongue:

Godt tetris er opfundet :slight_smile:

[QUOTE=HolmeInc;1294042]Jeg er tidsoptimist men Kamilla og Eva er pladsoptimister… :stuck_out_tongue:

Godt tetris er opfundet :-)[/QUOTE]

Altså Kamilla mener ikke at I skal have jeres ting med hjem før søndag? Og det gode ved grus er at man også kan stille transport tasker på det :høhø: Og jeg er god til tetris - bare spørg Kira hvor meget vi formåede at have med hjem fra Ribe udstillingen :rock:

[QUOTE=HolmeInc;1294042]Jeg er tidsoptimist men Kamilla og Eva er pladsoptimister… :stuck_out_tongue:

Godt tetris er opfundet :-)[/QUOTE]

Altså Kamilla skrev at I ikke skal have jeres ting med hjem før søndag? Det gode ved grus er at man også kan stille alt muligt, som kufferter, transporttasker mv. på det :høhø: Jeg er desuden god til tetris - bare spørg Kira hvor meget vi formåede at have med hjem fra Ribe udstillingen :rock:

Jeg kører bare bilen, så pakker I :thumbup:

det er jo netop derfor jeg skriver herinde…

Jeg kommer til Kolding og Vorbasse. Kan nogen hjælpe med at få grus til Skive:?:?

host Jeg har ingen ekstra grusposer med til Kolding :ups: host
Send mig en PB, hvis jeg skal have ekstra grusposer med i Vorbasse i stedet :slight_smile:

[QUOTE=dkkorat;1296558]host Jeg har ingen ekstra grusposer med til Kolding :ups: host
Send mig en PB, hvis jeg skal have ekstra grusposer med i Vorbasse i stedet :)[/QUOTE]

Jeg tænkte at det betød du ikke havde med til os, der har aftalt at vi gerne vil købe i Kolding. Men Kamilla spørger om ekstra betyder at du ikke har med udover til os der gerne vil have? :slight_smile:

Desværre :frowning: Jeg har glemt at få grus med til andre end migselv :ups: