En pirat fandt sin havn

Jeg synes jeg havde nok katte og havde på ingen måde behov for en ny kat, altså ind til jeg mødte en pirat…
Han ligger i bunke med orientalerne, han tumler VILDT med en europe og han hjælper bimsen med at lufte drillepindene… han har givet vores hjem en fantastisk ro den sidste uge . For han lapper huller vi ikke helt viste vi havde før vi så ham…

Men han laver også underholdning og har vist os at vi skal huske at lukke låget på toilettet og tvunget os til lange lure på sofaen med ham om vores hals…
En ting er dog tydeligt, for en værdig pirat kræver at havde selvskab af andre pirater når han går på rov. Han nægter at være alene men er altid at finde som midtpunktet af katte eller mennesker…

Så her er lidt typiske billeder, fra et hjem som ikke troede de manglede en pirat men som først er rigtig perfekt med en pirat…





22 Synes om

Han ligner virkelig også en, der allerede er faldet godt til :hjerte:

2 Synes om

Det er da en fin pirat, tillykke med ham :heart_eyes:

2 Synes om

Stort tillykke :flag: med Jeres skønne pirat :star_struck:

2 Synes om

Ja det er utrolig som tingene pludselig falder i hak. Han der aldrig havde tid til at putte, lagde sig bare i armene hos jer, da I var her, og lagde der nærmest no stop i 10 timer :tihi:

Intet er bedre når killingerne i den grad viser hvor de høre til :heart:
Skønne billeder af Piraten og hans nye flok :smelter:

9 Synes om

Stort tillykke med Piraten - han er da den sødeste lille sørøver, jeg har set :lovelove:

4 Synes om