Nu kan jeg jo rigtig godt lide Caroline Wozniaki, og synes hun er en fantastisk dygtig og talentfuld ung tennisspiller.
Men altså… hvor er jeg glad for at det ikke er mig, der skal placere sådan en pokal i stuen…
http://nyheder.dk.msn.com/sport/artikel.aspx?cp-documentid=148093142
Hvis det var min pokal ville jeg sætte den i haven som fuglebad.
Den kan da bruges som fodbad:ups:
En punch bowle?
Jeg ville fluks knalde en kæmpe bregne i den…
De fleste pokaler er pæne syntes jeg, men den her har de altså ikke været så heldig med.
Så jo, fuglebad ville være en god brugbar ide
[quote=Heidi;206296]De fleste pokaler er pæne syntes jeg, men den her har de altså ikke været så heldig med.
Så jo, fuglebad ville være en god brugbar ide[/quote]
Ja den er uheldig, derfor fuglebadet, så får den vel en eller anden anden farve med tiden, og det kan kun pynte
Man kunne også fylde den med Asti:savle:
Fuglebad…nahhhh så skal det da være en svømmepøl til misserne
I beg to differ
Jeg synes, at den er flot og praktisk, netop, fordi den er åben (har selv en lille “lukket” pokal stående, og ærgrer mig grøn over, at jeg ikke kan få låget af, så den kunne bruges til noget!).
I mine øjne er der noget romersk/keltisk over dens udformning (kan ikke skelne detaljerne på det foto), som jeg godt kan lide.
Jeg ville bruge den som frugtskål, og/eller punchebowle.
Bare igang med at træne tennis :? Naaaaa
Hvorfor havde jeg dog ikke tænk på det
når indholdet er Asti er jeg ligeglad med udsenet :skål:
Hæ hæ, så kan den bruges til begge delem og misserne har så deres egne legetøj i badekaret
ja det må være sagen, katte-svømmepøl med indbygget snackbar
Eller polstre den med fleece og kattene vil elske at sove i den :lys-ide:.
Eller fylde den med juleslik :lys-ide:
[quote=Rita;206235]Men altså… hvor er jeg glad for at det ikke er mig, der skal placere sådan en pokal i stuen…
[/quote]
Det er også kun derfor, at jeg ikke gider spille tennis på topplan
[QUOTE=Rita;206235]Nu kan jeg jo rigtig godt lide Caroline Wozniaki, og synes hun er en fantastisk dygtig og talentfuld ung tennisspiller.
Men altså… hvor er jeg glad for at det ikke er mig, der skal placere sådan en pokal i stuen…
http://nyheder.dk.msn.com/sport/artikel.aspx?cp-documentid=148093142[/QUOTE]
Når jeg vinder den pokal, vil jeg nok bare købe et hus til den
Hvad med Gråsten Slot ?
Stop en halv - Gråsten er altså mit kolonihavehus
Jeg har en i samme størrelse der er Champagne køler. Smart syntes jeg. Der er plads til flere flasker på en gang -høhø
Waaaauuu Birthe, du må have spillet meget tennis