En rigtig rod

Blev vores hjem beriget med i går, og i dag mødte den så resten af rødderne :wink:

Her undersøges den nøje for alskens kryb!

Den er bare sååå spændende!!

Fanny følte straks ejerskab, og mente det var hendes nye trone -love

I weekenden står den så på gravearbejde, for den skal placeres så de kan ligge og flyde på den udover havedammen.

Hvor er det nogen heldige rødder du har:)
Knus Elin

Det ser rigtig hyggeligt ud, glæder mig til at se billeder når den er placeret hvor den skal være, selvfølgelig med misser ombord :slight_smile:

[QUOTE=En forhenværende bruger;180675]Blev vores hjem beriget med i går, og i dag mødte den så resten af rødderne :wink:

Her undersøges den nøje for alskens kryb!

Den er bare sååå spændende!!

Fanny følte straks ejerskab, og mente det var hendes nye trone -love

I weekenden står den så på gravearbejde, for den skal placeres så de kan ligge og flyde på den udover havedammen.[/quote]

Orv hvor fedt!! - den må misserne da bare ELSKE!!

Sådan en gad mine sikkert også godt at have. :slight_smile:

Super skønne billeder…!!! :wehuu:

Ej hvor fedt! Det var da en super idé. Lækre katte :slight_smile:

:wehu::wehu::wehu:

Sådan én skulle alle katte da have… Silke ville elske sådan et stavær at klatre rundt på…

Smukke-smukke katte…

:wehuu:

wau… det er bare nogle super gode billeder…

Den ser rigtig god ud til kattene :smiley: Hvor er Fanny smuk som hun står der og ser kongelig ud -lovelove

Det er da en fantastisk god ide til legetøj i haven :thumbup:
Herligt for de skønne misser kan man se :wehuu::wehuu::wehuu:

Altså Pia, nu risikerer du at et par skovsere kommer på sommerferie for det er da et genialt stykke katte legetøj :rock: For selvom jeg elsker mine katte to bits, så får de altså ikke lov til at have sådan et monstrum i stuen :ups: (although det måske kunne blive et nydeligt sofabord :rofl: )

[QUOTE=En forhenværende bruger;180675]
Fanny følte straks ejerskab, og mente det var hendes nye trone -love

I weekenden står den så på gravearbejde, for den skal placeres så de kan ligge og flyde på den udover havedammen.[/quote]

Smukke smukke Fanny - wow for et billede :wehuu: