En særlig plads

…i jeres hjerte ? :hjerte:

Ja, har i det sådan med en af jeres katte- selvfølgelig dem, som har mere end 1 kat.

Må altså indrømme at vores dejlige Filur er og bliver noget særligt. Husker ham som en lille gal killing, der gemte sig bagved sofaen, hvor vi også havde sat en kattebakke og man skulle i hvert fald ikke kigge, hvis han kravlede på bakken, så lød der et højt hvæs. :smiley:

Anyway- stumpen faldt jo til og så var det ryglænet af sofaen, der skulle hænges på.

Filur har altid været superskøn sammen med hunde- han stopper og og kæler med dem og så ved en forfjamsket hund, der gerne vil rende efter en kat slet ikke, hvad den skal stille op.
Han ynder også, at lige flyve henover bordet og daske Bingo bagi, hvis hun går forbi.
Når det kommer til vores kanin Bunny kan man også stole 100 % på ham. Hun har ellers prøvet at humpe ham diverse gange, men han finder sig i det eller sætter sig bare pænt på hende og leger også gerne med hende uden at bruge kløer.

Filur hamrer altid helt vildt på vores soveværelsesdør. Han vil jo ind og putte- enten i vindueskarmen eller ved siden af os i sengen. Han vasker gerne en, kigger på en og stikker sin lille pote frem og dutter en på næsen. :wehuu:

Ihh, jeg elsker alle vores katte, men Filur er altså noget helt særligt.
Er jeg mon den eneste, der har det sådan ?

Min Gud er Mozart.
Sådan var det fra dag et.

Jeg var helt nede på knæ og tiggede og bad Mette (Cherry) om at få
lov til at købe ham.
Meeeeen Mette tænkte og tænkte - og jeg besøgte hende flere gange;
hvor jeg ikke kunne få besked, fordi Mette stadig tænkte.

Delig seriøs opdrætter…:wehuu:

Jeg fortsatte med at være ærbødig liggende på knæ - og en dag efter laaaaang tid sagde Mette: Ja…det må du :inlove:

I dag har jeg 4 katte fra Mette (Cherry)
Vidunderlige katte med et vidunderligt temperament.

Jeg har jo 4 mere…dem elsker jeg også - ingen skal være i tvivl om det.

Men Mozart vil altid være noget helt specielt.

Én har en særlig plads hos mig…pudsigt nok den der bedst formår at understrege, at mennesker virkelig ER katteslaver :tihi:

jeg har jo haft daffy i snart 13 år, han er ikke min første kat, men fordi jeg ligesom “reddede” ham fra et usselt liv i et vinterforladt sommerhus-område har han siden han kom hjem til mig at bo været meget hengiven overfor mig og jeg ka virkelig mærke at han er så ufattelig taknemmelig overfor at han fik et godt hjem, derfor har en kæmpe plads i mit hjerte og samtiddig er han nu osse helt speciel på sin helt egen daffy måde.
daffy er bare ja øhhhh daffy

trixie har så en lige så stor plads i mit hjerte og hun er helt sikkert en rigtig fars mis, hun er bare total skæn og selvom hun er lidt af en slemmert så er det stort set umuligt at blive vred på hende og bliver man endelig vred på hende og skælder hende ud så tillader hun sig at svare igen på sin helt egen specielle måde og så er det svært at være vred.

jeg syntes begge vores katte er herlige og skønne på hver deres måde, så jeg ka ikke sige jeg foretrækker den fremfor den anden

Jeg har haft “katten i mit liv”… Saga.
En lille dominant, selvsikker, temperamentsfuld og helt igennem pragtfuld sort huskat…
Som blev aflivet 16 år gammel pgr mælkekirtelcancer…
Og som jeg stadig savner dagligt!

Hendes plads vil aldrig kunne erstattes…
Men jeg må sige, at Aske idag er min “helt specielle kat”…

Hver af mine fire katte har en helt særlig plads i mit hjerte…men ham der sidder helt inde i hjertekulen på mig er og vil altid være min fantastiske Gizmo.

Der er simpelthen noget ved hans temperament der får folk til at falde for ham på stribe, men når vi er sammen er jeg aldrig i tvivl om, at han er mors dreng, og jeg elsker ham ubetinget for den hengivenhed han viser mig flere gange dagligt :wehuu:

Alle 14 har en særlig plads men af forskellige årsager…
Mulle fordi hun forstår mig uden jeg behøver at bruge ord/lyde:inlove:
Thit fordi hun har den skønneste måde at ligesom knuge sig ind til mig på:inlove:
Dr. Dre fordi han er HERREN i huset men en kærlig en’ af slagsen og fordi han minder mig så meget om sin far, at det gør ondt:inlove:
Queenie fordi hun er min bette puttetrold:inlove:
Shady fordi hun er den mest selvstændige mis der findes, hun er sgu kun sin egen:inlove:
Vildmis fordi han kan kæle enhver træt:inlove:
Don fordi han er så speciel man kun kan knuselske ham:inlove:
Turbo fordi han er min evigt glade lille hjælper:inlove:
Tiffa fordi hun er den smukkeste lille LADY:inlove:
Missy fordi hun er den underligste/sjoveste bamsepige med hundemaner:inlove:
Tupac fordi han er husets historiefortæller og min lille ål:inlove:
Findus fordi han bare har det sødste væsen og det mest hjertegribende lille miav:inlove:
Lucky fordi han er min ‘søn’ og han har det blødste sind overhovedet:inlove:
BetGøj fordi han kan smelte enhver med de øjne og fordi han forstår, at holde mig på tæerne med alle hans unoder:inlove:

Der er såååå meget mere, at fortælle om hvorfor hver enkelt betyder så meget men det ville fylde en hel bog, så I har kun fået den korte udgave-høhø

Jeg elsker dem alle, men Nanoq er min soulmate. Det var kærlighed ved første blik, jeg tvivlede ikke et sekund på, at han skulle hjem til mig og bo.

Han sender mig det mest forelskede blik - I ved med sådanne små finurlige øjne, lidt skælmske - så siger jeg altid til ham “Det er sandelig godt, at det var en kat, der så på mig på den måde der, for ellers var jeg da vist blevet gift!” :slight_smile:

Uden at det skal lyde helt forkert, så er den følelse Nanoq giver mig virkelig at sammenligne med en forelskelse. Bortset fra, at jeg aldrig før har været forelsket i 3 år før :slight_smile: Og det tyder ikke på, at det blir bedre.:thumbup:

Her er blikket:

Her er det helt klart Gilbert:wehuu: Han er så speciel og dejlig en kat -love med SÅ meget personlighed :inlove: at man ikke kan undgå at elske den dejlige pelsklump:wehuu: En så fantastisk dreng:hjerte:

Mini er min lille øjesten, hun betyder alt for mig .:wehuu:
er også begyndt at holde af Odette, og det bliver sikkert også mere når jeg får hende hjem :wehuu:

Tarzan :wehuu: … han er min skattekat -love

Selv om vi ikke er så tætte længere, jo flere katte der er kommet til … men der bliver aldrig en kat igen som ham … :hjerte:

Jeg elsker alle mine katte, men Sex Bomben forguder jeg, jeg elsker bare den kat overalt på jord.
Vi har selv avlet hende så hun har altid boet hos os.
Lige fra helt lille har hun bare været noget specielt.
Hun er ikke bange for noget jo mere larm og ballade jo bedre, hun “hjælper” men alt så som opvask, skrælle kartofler, tømme kattebakker og hun skal også gerne lige støvsuges når jeg tager den frem, hun er også begyndt at “hjælpe” min mand når han skal barbere sig ,det er han nu ikke helt vild med…

Hun har sin egen mening om alt.
Udstillet har hun været to gange, første gang fik hun en X1 og en BIV, anden gang slog hun bare alt, hun startede med at slå dyrlægen i kontrollen, så slog hun dommeren og så, ja så blev hun diskvalifiseret…ti hi
Ja jeg elsker virkelig min Bombe.
Hilsen Lisbeth

[quote=lenschow;189674]Jeg elsker dem alle, men Nanoq er min soulmate. Det var kærlighed ved første blik, jeg tvivlede ikke et sekund på, at han skulle hjem til mig og bo.

Han sender mig det mest forelskede blik - I ved med sådanne små finurlige øjne, lidt skælmske - så siger jeg altid til ham “Det er sandelig godt, at det var en kat, der så på mig på den måde der, for ellers var jeg da vist blevet gift!” :slight_smile:

Uden at det skal lyde helt forkert, så er den følelse Nanoq giver mig virkelig at sammenligne med en forelskelse. Bortset fra, at jeg aldrig før har været forelsket i 3 år før :slight_smile: Og det tyder ikke på, at det blir bedre.:thumbup:

Her er blikket:[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Så er jeg heldigvis ikke alene…jeg har det præcis sådan med Silke og har haft det i 9 år - hun forelsker mig, hver gang jeg ser på hende…

:wehuu:

Alle mine er specielle på hver sin måde :wehuu:

[quote=Coon Danica;189760]
Udstillet har hun været to gange, første gang fik hun en X1 og en BIV, anden gang slog hun bare alt, hun startede med at slå dyrlægen i kontrollen, så slog hun dommeren og så, ja så blev hun diskvalifiseret…ti hi

Hvor er den morsom Lisbeth.
Først læser jeg, om det sex-bomben vinder - og tror derefter, at hun slår alle kattene
i konkurrencen.:tihi:

Hvor er det sjovt formuleret :klapper:

Jeg er enig…hun er gudesmuk…:hjerte:

Jeg elsker alle mine katte, men Kista er min øjesten.