En snemand - øhh .. Snekat :P

Lige et lille billed af Simba på gåtur i det fine snevejr :smiley:

Hvor fint! Sikke en sød lille trøje!

Men om jeg så iførte mine både trøjer og små støvler så tvivler jeg på de ville udenfor når det er så koldt L

Fin trøje :thumbup: - men det er godt nok også koldt. :slight_smile:

Haha, hvor sød. :smiley: Men - er det egentligt nødvendigt med sådan en frakke? Turene er vel ikke så lange igen - eller hvad?

Trekkie, jo det gider siatalere altså godt. :wink: Alban og Bailey gør i hvert fald. De tager da flere ture rundt i haven hver dag, på trods af sne og kulde. :slight_smile:
Men Alban og Bailey får altså ikke fine strikkede trøjer på, inden de skal i haven. :høhø: Så kunne jeg jo ikke bestille andet end at gi’ tøj på og ta’ tøj af dem hele dagen. :tihi:

Nårrrr så fin med tøj på :smiley:

:inlove: Åååh lille Simba… Han er bare så fin !!

Hvor er han fin :smiley:

[QUOTE=Diana F;1013262]Haha, hvor sød. :smiley: Men - er det egentligt nødvendigt med sådan en frakke? Turene er vel ikke så lange igen - eller hvad?

Trekkie, jo det gider siatalere altså godt. :wink: Alban og Bailey gør i hvert fald. De tager da flere ture rundt i haven hver dag, på trods af sne og kulde. :slight_smile:
Men Alban og Bailey får altså ikke fine strikkede trøjer på, inden de skal i haven. :høhø: Så kunne jeg jo ikke bestille andet end at gi’ tøj på og ta’ tøj af dem hele dagen. :tihi:[/QUOTE]

Jeg tænker at hvis Simba er ude i over 10 minutter, så ville jeg faktisk nok også give ham en trøje på :ups: burmesere har jo ikke verdens tykkeste underuld og som indekat endnu mindre :slight_smile: så kommer man hurtigt til at fryse, hvis ikke mennesket kan følge med i et tempo, så man kan holde varmen :tihi:

[QUOTE=PiaB;1013348]Hvor er han fin :smiley:

Jeg tænker at hvis Simba er ude i over 10 minutter, så ville jeg faktisk nok også give ham en trøje på :ups: burmesere har jo ikke verdens tykkeste underuld og som indekat endnu mindre :slight_smile: så kommer man hurtigt til at fryse, hvis ikke mennesket kan følge med i et tempo, så man kan holde varmen :tihi:[/QUOTE]

Nu er mine misser jo heller ikke ligefrem tykpelsede. :wink: De er jo siatalere. :slight_smile:
Og de vælger altså SELV at gå ud i haven i denne rædselsfulde kulde - der er jo ‘fri adgang’ pr. kattelem. De lader faktisk ikke til at fryse. Overhovedet. Men de er jo så heller ikke ligefrem ude flere timer af gangen på den her årstid. :wink:

Hahah mine har ligget KLISTRET til radiatoren her de sidste par dage. Jeg tvivler på at de ville synes om at komme ud.

Mon ikke osse de opbygger en lidt større tolerance hvis de har mulighed for at komme ud hver dag? Lissom vinterbadere jo ikke starter første gang med at kaste sig i en våge, man starter om efteråret og lader vandet blive langsomt koldere (i al fald som jeg har forstået det… INTET kan få mig til at hoppe i isvand, uanset hvor skønt det er “bagefter”)

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1013459]Hahah mine har ligget KLISTRET til radiatoren her de sidste par dage. Jeg tvivler på at de ville synes om at komme ud.

Mon ikke osse de opbygger en lidt større tolerance hvis de har mulighed for at komme ud hver dag? Lissom vinterbadere jo ikke starter første gang med at kaste sig i en våge, man starter om efteråret og lader vandet blive langsomt koldere (i al fald som jeg har forstået det… INTET kan få mig til at hoppe i isvand, uanset hvor skønt det er “bagefter”)[/QUOTE]

Jo, mon ikke? De har jo flere måneder til at vænne sig til at det langsomt bliver koldere og koldere… :slight_smile:

Tak for de søde kommentare allesammen :smiley:

Og til jer der har spurgt hvorvidt han er nødt til at have trøje på, så har PiaB sådan set allerede svaret på det (takker Pia :høhø:), for JA han fryser! Også noget så grusomt, altså han kan knap nok nå ud af døren før han begynder at fryse. Ville bestemt ikk proppe ham i trøje hvis ikke det var nødvendigt, men det er det altså, når den bette trold jo heller ikke er tilfreds med at skulle være inde hele vinteren :slight_smile:

Hvor er han fin! :slight_smile:

Hvor er det dog et hyggeligt billede! :hjerte: