Prinsesse firben kom hjem fra sin første TICA-udstilling med en placering som 10. bedste killing i en Allbreed-final (dvs. ud af alle tilstedeværende killinger af alle racer - ialt 40) og så fik hun en fin kokarde
Tillykke med Fine Frøken Fanny!!! Det er da en start på din opdrætter karriere:)
Også tillykke til andre udstillere!!
Jeg må se , at sætte mig ind i TICA’s udstillings-regler og bedømmelser, så jeg ved hvad vi taler om:høhø:
Knuser fra Cats og Conni
[quote=conninissen;304216]Tillykke med Fine Frøken Fanny!!! Det er da en start på din opdrætter karriere:)
[/quote]
Det spændende ved placeringen er, at den er givet af en canadisk dommer, der er tidligere burmeseropdrætter. Hun vil gerne have, at standarden går mere mod den europæiske type end den amerikanske og ville derfor gerne præmiere en kat, der både var europæisk i type og havde flere af de fortrin, der vægtes højest i TICA (god øjenfarve, kompakt og muskuløs type - og i hendes øjne kort snude)
Smukke frøken Fanny der er endnu kønnere i virkeligheden
Ingen tvivl om at hun ved hvor lækker hun selv er - hun er jo burmeser
Någ hvor en chokolademus…hun er godt nok fin
ja det er flot når hun var så ked af at være sammen med bengalerne som larmet ret meget og gjrode hende utryg …
Stort tillykke med hende.
Tillykke med det fine resultat
Hvor er hun alså fin Tillykke med det flotte resultat.
Tillykke med Fannys flotte placering … og så givet af en tidligere burmeseropdrætter
:yah:
Prinsesse lækkermås -love
Mange tillykker til den lækre mis