En tråd er væk

Jeg kan pludselig ikke finde den tråd, hvor en overlegen mis har baldret ind i blomst på bordet, så drikkefontænen, der netop var gjort ren, trængte ret godt igen :slight_smile:

ELSKER den billedserie og nu er den væk for mig :frowning: Kan nogen hjælpe med at gense den igen igen :tihi:

Den startede med “kattens navn”
Who me???

og så billeder :slight_smile:

Det var Tine Caticka (sp?) der havde startet den.

Kan jeg ikke huske… men katten havde måske somalifarvet pels (undskyld, hvis jeg er helt galt på den)

Hun har somali og Aby sp den er go nok :slight_smile:

Og den skyldige er Gette, vildtfarvet somali.

Og tråden er her: GHETTOOOOOO…

Ghetto er bestemt ikke nogen klodset kat. Det er bare Tine, der stiller tingene de forkerte steder. :smiley:

JA JA JA JA JA :wehu:

Tror det er den tråd jeg har grinet mest af (eller en af mange) Den er feeeeeed :ok:

og nej bestemt er katten da ikke klosset :tihi:

:klapper:
Hvor er du sød at se den tråd så mange gange :hjerte:

Ghetto ER en speciel kat og jo han ER klodset og han er bestemt ikke for folk med sarte nerver :tihi:

Han er her, der og alle vegne og har sit hoved og poter i alt. Han æder vatpinde, elastikker i jakker, plastikposer, gummiting, salat incl. løg, fjerner man ikke gryderne med det samme efter spisetid kan du være forvisset om at Ghetto står med poterne og snuden deri. Når han hopper op på reolen har han så meget fart på at hvis jeg ikke råber efter ham, glider han ud over kanten og med et ordentligt brag dratter på gulvet, såe jo, som du kan forstå skal jeg have et øje på ham det meste af tiden :høhø:, men jeg ELSKER ham hudløst :hjerte:

He he lyder lidt som min Rose :wink: