tjaaa, har brugt en del af week på at kigge ny bil, og ellers har jeg flere gange været forbi kattegale for lige at se om det nu skulle være oppe at køre igen. istedet for at sidde på kattegale har vi fået ryddet en del op samt gjort rent .
men hvor er det sjovt at tænke på at selvom man ikke syntes man bruger meget tid her på kattegale, så betyder sådan et forum vist mere end man lige regner med, for hvor har det været trist at det har været lukket
Lørdag: Hovedrengøring, og så middagslur med kæresten. Jeg er stadig ved at komme mig over noget sygdom, og han har et bøjet ribben og pillerne gør ham meget tummelumsk og rigtig dårlig indimellem også, så det bliver til en del søvn for os begge pt. Så senere til fest om aftenen. Nogle af vores venner (Troels og Lasse) er med i X-factor, så det startede vi festen ud med at se.
Søndag: Dér savnede jeg bare kattegale. Tømmermændsdag på sofaen, med computer og bog… Jeg skulle have haft vasket tøj (i stor stil) men tørretumbleren var ude af funktion, så det måtte vente og blive i morgen (tirsdag) i stedet… Jeg fik dog vasket både begge sæt burgardiner, havde haft mit grønne-sæt udlånt i Brædstrup… Og så fik jeg lagt billeder fra mit kamera og ud på facebook - nu det ikke kunne blive på kattegale
Jeg har haft en meget afslappet weekend. Fået ordnet kattebakkerne helt i bund, gjort rent, spillet computer og syet kattesenge, mens jeg panisk vendte tilbage til computeren ind i mellem og trykkede Refresh
Har Kattegale været nede ??
:klapper: Den var god!
Lørdag skulle jeg i byen med nogle gode kolleger og direktøren fra et gammelt firma, der gik konkurs for nogle år siden.
Det var simpelthen så fantastisk hyggeligt - så det gør vi nok igen om nogle måneder
Søndag var jeg - som Susanne - til FU-møder hele dagen … det var edder hårdt at skulle køre hjemmefra kl 8.15, når man er kommet hjem kl 03.00.
Og så et heldagsmøde, når man er træt suuuuuk
Nu vil jeg til gengæld spurte afsted til en gang BodyBike - og så spurter jeg hjem og ser håndbold bagefter
Nu er jeg stadig ret nu, men har alligevel manglet forumet, så tiden blev i stedet brugt på at gennemgå et have af forskellige opdrætters hjemmesider for at se billeder af forskellige Birmaer, som jeg har totalt forelsket mig. Og så er der dukket et hav af spørgsmål op og en masse undren, men det for jeg nok rodet bod på i den snareste fremtid.
Jeg har…
…fejret 3 års fødselsdag for hende her:
…lavet fyldt mørbrad…
…lavet computergrafik
…hængt et nyt vægur op
…fået nye kontaktlinser…
…set Susanne Bier vinde Golden Globe direkte…
… og en hel masse andet… :ufo: (Nej dog ikke;))
Men jo, jeg har osse savnet jer
Lørdag var jeg hjemme ved min mor og hygge med hende og Mitzi og Sparta.
Søndag brugte jeg på at tage nye billeder af Mini, spille computer og slide på min refresh knap.
Og jeg som troede jeg ikke var afhængig:surrender1:
Lav en seperat tråd om spørgsmål…så tænker jeg vi er mange der gerne hjælper dig med afklaring.
Jeg har lavet alt for meget, med dertil ømme ben og bagdel til følge.
Jeg fik ryddet op i fyrrummet, vasket en masse tøj, støvsuget stuen og vasket gulvet. gennemgribende rengøring af køkkenet, så det blev klart og sikkert for de små lømler at komme derud. Lavet en indhegning i stalden, så Belle staldmis kunne komme derud og bo, fik taget min “karantænedør” ned igen, da Belle var flyttet ud. Hun boede de første dage oppe på et ekstraværelse, så for at sikre mine egne ikke gakkede ud, havde vi sat døren i ind til stuen, så de kun rendte herinde.
Og det virkede, for de registrerede slet ikke at hun var deroppe, før hun kom i transportkassen og skulle ud i stalden, for der miavede hun som en sindsyg.
Og vigtigst af det hele, jeg fik jaget rundt med min mand, så jeg kunne få lavet en masse af de småting som ellers irriterer mig herhjemme, og han fik sikret trappen, så killingerne ikke kan rende ovenpå. Jeg tror han var glad for at komme på arbejde igen mandag morgen.
Jeg har været i skole hos Hund & Træning og svaret på spørgsmål om katteadfærd til hundetrænerne der. Ironisk nok snakker de mere om kat end jeg gør…
Og så har jeg lært om frygt og angst ved hunde, løsningsmodeller og årsager. Samt lært om rådgiver-klient forhold og om, hvordan man sikre kommunikation i øjenhøjde med sin klient. Endelig fik jeg mulighed for at teste mine evner via en test om adfærd og termer, og til sidst kunne jeg få lov at prøve mine pædagogiske evner af på en meget svær klient, der udelukkende befandt sig i følelserne, menneskeliggjorde sin hund massivt og havde nul tillid til egen formåen ud i træning.
Så kom jeg hjem og fik et chok, da jeg så Kattegale, men nok om det nu:-)
Jeg opdagede det først søndag eftermiddag - for jeg har haft den mest vidunderlige weekend længe, her ude i det virkelige liv.