Hvad har alle i skønne kattegale dog foretaget jer mens “vores” forum har været under kærlig pleje???
Jeg har brugt tiden til at kigge på killinger…det kan godt blive dyrt, sku jeg hilse og sige :høhø: men mere om det senere
Skriv og fortæl hvad I har lavet!
jeg var ved at gå i panik - jeg kunne slet ikke lave overspringshandlinger i min eksamenslæsning!
uh, jeg blev bare ved med at trykke på knappen…
Har gemt KG som bogmærke… Så gik tit derind helt automatisk, som jeg plejer!
Men så fik jeg spillet lidt på Spigo med Lotte… Haha!
Og ryddet op…, Læst avis!
I kan tro, at Lasse har bare drillet mig hele weekenden!
Jeg har passet sofa!!
Lørdag gik med søvn, søvn og mere søvn… (var til fest fredag nat og var først i seng kl 6.25)
Men i går - OMG!! Var ved at gå op i limningen over at KG var lukket
Så jeg tog en tur til grænsen på bagsædet af mors bil… Og tankede sodavand op :høhø::høhø: Men bagefter skulle sofaen passes igen!!
Lørdag fik jeg gjort rent og sendt Flemming til fjernøsten, og derefter stenede jeg bare på sofaen.
Søndag nussede jeg killinger til den store guldmedalje
Jeg tænkte : Åhh nej, det plejer altid at være mit fristed. Så jeg har savnet det
Jeg har hygget mig med mine drenge. Wulli og Delfino er blevet perlevenner og leger rigtig godt sammen.
De er SÅ søde at kigge på
Ellers så har min kæreste og jeg hygget os på sofaen foran fjernsynet
Jamen så har vi jo haft den samme beskæftigelse denne weekend. Jeg har været ude og kigge på en 7 ugers Sphynx killing samt hele dens hårløse familie. Jeg kunne have taget dem alle sammen med hjem!
Nu håber jeg, at stopklodsen derhjemme synes, at vi allerede nu skal udvide familien, selvom han mener at vi skal have mere plads. En plads vi nok får omkring august-måned.
jeg fandt også ud af hvor tit musen automatisk køre op til favoritter, kattegale
nej ikke den her weekend.
men så kunne tiden da bruges på killingelisten, og andre interessante sider, hold op jeg kunne have købt mig fattig i killinger - så godt kattegale er på igen, det andet har jeg slet ikke råd til…
Jeg har ligget syg med forkøelse hele weekenden og har bare sådan savnet kg - men jeg har så istedet set en masse madlavningsprogrammer på nettet i stedet. Bla med Nigella Lawson og Jamie Oliver. Jeg har faktisk set så meget madlavning på nettet at jeg allerede har opbrugt min kvote af den “hurtige” netforbindelse så nu køre mit internet meget meget langsomt og vil gøre det resten af måneden - det er også kg’s skyld:tihi:
Vi havde jo 30 unger på 12 år på besøg fredag aften, så jeg har brugt weekenden på at komme mig over det.
Lørdag morgen var jeg dog lige et smut i svømmehallen, hvor jeg fik svømmet 38 baner.
Ja, jeg havde noget rengøring og noget Racekatten-arbejde, der savnede overspringshandlinger
Og så brugte jeg selvfølgelig en del tid på at hygge med killingerne og sige til Sander, at han er dum at høre på
[QUOTE=DK Thomani;535120]Vi havde jo 30 unger på 12 år på besøg fredag aften, så jeg har brugt weekenden på at komme mig over det.
Lørdag morgen var jeg dog lige et smut i svømmehallen, hvor jeg fik svømmet 38 baner.[/QUOTE]
hehe havde godt nok tækt på dig Annie, om du havde overlevet, og hvad med huset og kattene?
Kattene hyggede sig, der var jo en masse der gad kæle
Det var værre med Debbie, hun blev ked af det en del gange. Hun havde jo planlagt alt de skulle lave, men drengene (umodne møgunger) gad da ikke være med til det, så de grinede og pjattede så hun slet ikke kunne få ørenlyd. Vi var meget enige om at hun kun inviterer tøserne næste år.
Tror jeg skal på afvening - Så man ikke går i panik når KG er nede …
Sikke da en weekend, puhaaa …
[QUOTE=Lotte;535133]Tror jeg skal på afvening - Så man ikke går i panik når KG er nede …
Sikke da en weekend, puhaaa …[/QUOTE]
:klapper::klapper:
Øv det var godt nok synd Sådan et par m*g knægte…men sådan er de jo nok i den alder.
Ved ikke lige hvor mit ciat blev af? :? Men Annie det svar til dig
Jeg ka hører at de fleste har haft det lige så hårdt som mig
Jeg ville gerne trykke tak til alle men knappen er simpelthen ikke ved jer alle endnu så her er en fælles tak for indlæggene
[QUOTE=dk Care-Bears;535140]Øv det var godt nok synd Sådan et par m*g knægte…men sådan er de jo nok i den alder.
Ved ikke lige hvor mit ciat blev af? :? Men Annie det svar til dig[/QUOTE]
Ja, jeg prøvede også at forklare pigerne at drengene ikke var lige så modne som de er. Det trøstede lidt.
Debbie fik i øvrigt 1150 kr i kontanter i fødselsdags gave (+ 1200 i kontanter da vi holdt for familien) og så fik hun et gavekort til Fields på 150 kr. og et til Matas på 50 kr. Derudover fik hun 3-4 par øreringe, 3 BH´er og lidt makeup. Det er helt vildt så begavet hun blev, til min konfirmation fik jeg 2000 kr. i kontante gaver i alt, det er altså en vild forskel, det var jo “kun” 12 års føs’da hun fejrede
Lørdag: Rode rundt i kælderen - det kan der altid gå lang tid med!
Søndag: FU møde i Nyborg. Kørte hjemmefra kl. 8,15; hjemme igen kl. 19,30. Det kan der også altid gå lang tid med…!
VH
Susanne
Fik læst… både hyggelæsning og lektier…
Lavet en hulens bunke dasesenge - som stadig mangler fyld… det gad jeg ikke
Vasket tøj…
Set et par film…
Og lagt on-linepuslespil…
Så egentlig ikke en så meget anderledes weekend