Hej KG
Jeg er pigen med alle spørgsmålene hihi
Jeg har stillet en masse spørgsmål siden jeg startede, men endnu ikke præsenteret mig selv.
Jeg kan ikke rigtig falde i søvn i dag, da jeg skal have min anden kat i morgen og er en smule nervøs,
så nu kunne det da være at jeg skulle præsentere mig selv, da jeg har fået rigtig meget hjælp på KG, og det er blevet en fast del af min hverdag lige at se om der er kommet nogle opdateringer:)
Og nu til præsentationen: :høhø:
Jeg hedder Maj, er 24 år og bor i Jylland. Jeg bor sammen med min Hellig Birma og i morgen skal han så have en lillebror - en 12 uger gammel perser han. jeg glæder mig rigtig meget til at se hvordan det kommer til at gå med de to, og jeg håber, håber, håber selvfølgelig at de bliver bedste venner ![]()
Min Birma hedder Theodore og han fik egentlig navnet ved jeg drømte jeg havde en kat ved navn Theodore, og der er et “e” til sidst fordi sådan så jeg det blive stavet inde i mit hoved og så er det jo også lidt engelsk at stave det på den måde
Hans fulde navn er egentlig Theodore Hansen, og det sjove i det er at jeg ikke hedder Hansen til efternavn og jeg kender ikke nogen der hedder det. Mig og min far har bare altid syntes det lød som et sjovt navn, så det skulle han da hedde.
Der står selvfølgelig et andet navn på hans stamtavle ![]()
Nu skal jeg så bare finde ud af hvad den ny skal hedde og har desværre ikke haft nogen drøm der indikere det:)
Nå men, ville bare sige hej til jer kattegale og I kommer nok til at se mig stille en masse katte spørgsmål, for jeg er en vaske ægte “katte dummy”
og det er rart med noget erfaring ![]()
Hilsen Maj