Endelig fandt jeg frem til hans ejer

Der går en hankat rundt her i området. Faktisk er han utrolig lækker, velplejet og sund at se på. Forleden dag fandt jeg ud af, at det er ham, der strinter lige udenfor mit hegn - og det irriterer mig naturligvis. Jeg har ikke været tæt nok på ham til at se, hvorvidt han er kastreret, men jeg stødte lige på en anden nabo, da jeg var ude og ordne hæk - og hun fortalte mig, at han er ukastreret og hvor han hører til.

Såeh … jeg var lige på nabovisit for at spørge om det var deres kat og om det var korrekt, at han er fertil - og det er ganske rigtigt.

De har ikke kastreret ham, for han har det jo godt og der havde ikke været nogen klager :S
Det forudsætter jo, at man ved, hvor man skal klage, men jeg fortalte ham, at han faktisk gennem længere tid har strintet hos mig og det generer mig i høj grad.
Så manden lovede, at de vil få ham kastreret meget snart :thumbup:

:ok: så er der en mindre til at lave mislinger.
Godt gået :rock:

:):slight_smile:

Sådan; Vivi.

Det skyldes sikkert uvidenhed og ikke uvilje så det var godt med den lille snak.

:ok:

Dejligt at han bliver kastreret og at ejeren var til at snakke med :thumbup:

hurra - endelig en ejer der var sød og til at snkke med…

godt gået :slight_smile:

Der er stor forskel på hvad man opfatter som snart. Tilbyd at du tager ham næste gang du skal have fixet noget - på hans regning naturligvis.

Det vil jeg klart gøre, hvis de ikke har fået det gjort inden jeg selv skal have snippet :slight_smile: