Endelig græs under poterne igen

I dag fik kattene endelig lov til at komme på græs igen :hopla:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Jeg er så stolt af dem :hjerte: I 3½ måned har de måtte nøjes med en lille løbegård, og de har opført sig eksemplarisk. Jeg frygtede både urenlighed og hærgen inden døre, men der har intet været :klappekat: Der er dog ingen tvivl om, at det bliver godt for dem med lidt plads at spæne på igen :wehu:
Der kommer først strøm på i morgen, så de var under skarpt opsyn i dag.

26 Synes om

Det ser godt ud - hvor mange kvm?

Omkring 700. Kan ikke huske de nøjagtige mål, men en rulle net (25 m) var ikke nok på hver led.

3 Synes om

Super for kattene! :blush:

Det billede med det høje græs minder mig om at mine også gerne ser mine stauder kommer frem fra vinterhi. Mine katte er glade for haven men endnu mere når der er noget de kan gemme sig under etc. Mine store hosta er verdensbedste ‘dyne’ til middagsluren :blush:

Hvor dejligt for jer alle sammen! :ok: Og de nyder det da helt sikkert.

2 Synes om

Og den slags planter mangler jeg. Det høje græs er i et hindbærbed og det eneste, de har at skjule sig i. I den gamle have var der buske og et æbletræ. Her er der kun græs. Der er grænser for hvor meget haveindretning, jeg vil ofre på et hus, jeg kun skal bo til leje i i få år, men jeg overvejer at sætte er eller andet, så de netop får et køligt sted at ligge i skjul. De får også noget at klatre i lidt senere :slight_smile:

2 Synes om

Tag på plantemarked når folke sælger ud - så kan du få mange planter for ingenting eller i hvertfald meget lidt.

Eller søg i din lokale FB gruppe, her om foråret er der altid nogen som graver op og smider væk af stauder. Du har jo plads til store planter pp den kæmpe plæne.

Men ja jeg kan da godt forstår du ikke har lyst til at bruge alverden på en lejebolig.

2 Synes om

Ja ja, jeg tænkte det jo nok. Nogen kalder det højbede, andre Store Kattebakke :rolleyes2: :venter: :hoho:

9 Synes om