Så kom vi endelig i gang med hegn, stolper er støbt og får lov at hærde en uge før vi monterer trådhegn og strøm for oven
Jeg tror Sif glæder sig ![]()
Det tænker jeg at hele familien bliver rigtig glad for! ![]()
Det er jeg helt sikker på ja ![]()
Det er simpelthen sådan en gave at få haven hegnet ind! Jeg NYDER de mange timer jeg tilbringer i min have i selskab med kattene ![]()
Vi glæder os også helt sindsygt ! ![]()
Det er en helt fantastisk lettelse, når man kan lukke dem ud i haven uden bekymringer. ![]()
Der går nok lidt tid hvor vi holder godt øje med dem
men jeg kan simpelthen ikke se hvor de vil kunne komme ud, selve trådhegnet bliver bukket 90 grader for neden, så bliver der lagt fliser oven på det. ![]()
Men skulle der være et sted, skal de nok finde det! ![]()
Hej DenKirk, super godt indlæg, kunne dog godt være lidt bekymret for elhegn/tråd øverst på hegnet, kan vi få en update på hvordan det er gået ! Mvh Dennis P.S: En af mine katte har jeg set springe ca. 2.6 meter næsten lodret op uden tilløb ? Hvor katte har vilje finder de vej ![]()
Jo selvfølgelig da.
Hegnet blev lavet med et 45 graders udhæng i smedet stål. Der er sat 4 strømtråde : 2 lige før udhæng og 2 på selve udhæng
Tak for svar, det er sgi godt lavet, tænker bare hvordan du får klippet hæk ? klipper du bare det som kommer igennem trådnettet eller ?
Det gør vi - intet problem. ![]()
Tak for svar, jeg har 18 katte som vil sætte pris på udvidelse af voliere, ergo så må jeg “i gang” det bliver dog en større omgang
Fint indlæg og arbejde du har lavet, det gør man kun som dyreven, tak for det
![]()