Endelig i gang

Så kom vi endelig i gang med hegn, stolper er støbt og får lov at hærde en uge før vi monterer trådhegn og strøm for oven
Jeg tror Sif glæder sig :face_with_hand_over_mouth:

25 Synes om

Det tænker jeg at hele familien bliver rigtig glad for! :thumbup:

3 Synes om

Det er jeg helt sikker på ja :grinning:

3 Synes om

Det er simpelthen sådan en gave at få haven hegnet ind! Jeg NYDER de mange timer jeg tilbringer i min have i selskab med kattene :heart:

7 Synes om

Vi glæder os også helt sindsygt ! :grinning:

2 Synes om

Det er en helt fantastisk lettelse, når man kan lukke dem ud i haven uden bekymringer. :thumbup:

2 Synes om

Der går nok lidt tid hvor vi holder godt øje med dem :laughing: men jeg kan simpelthen ikke se hvor de vil kunne komme ud, selve trådhegnet bliver bukket 90 grader for neden, så bliver der lagt fliser oven på det. :smiley:

6 Synes om

Men skulle der være et sted, skal de nok finde det! :slight_smile:

2 Synes om

Hej DenKirk, super godt indlæg, kunne dog godt være lidt bekymret for elhegn/tråd øverst på hegnet, kan vi få en update på hvordan det er gået ! Mvh Dennis P.S: En af mine katte har jeg set springe ca. 2.6 meter næsten lodret op uden tilløb ? Hvor katte har vilje finder de vej :grimacing:

1 Synes om

Jo selvfølgelig da.

Hegnet blev lavet med et 45 graders udhæng i smedet stål. Der er sat 4 strømtråde : 2 lige før udhæng og 2 på selve udhæng

8 Synes om

Tak for svar, det er sgi godt lavet, tænker bare hvordan du får klippet hæk ? klipper du bare det som kommer igennem trådnettet eller ?

2 Synes om

Det gør vi - intet problem. :slight_smile:

1 Synes om

Ja det gør vi nemlig, så skjuler hækken nemlig hegnet

4 Synes om

Tak for svar, jeg har 18 katte som vil sætte pris på udvidelse af voliere, ergo så må jeg “i gang” det bliver dog en større omgang :grimacing: Fint indlæg og arbejde du har lavet, det gør man kun som dyreven, tak for det :heart_eyes_cat: :+1:

6 Synes om