Endelig lidt positivt

Da KARLA jo efterhånden er en ældre dame, har jeg valgt at jeg fra nu af halvårligt vil have taget blodprøver,urinprøver for at tjekke hendes almene sundheds tilstand.

Dyrlægen gør det formedelst 300 pr. gang og det er inklusive alt.

Idag kom svaret på første gang…

KARLA er i superform indvendig…

:rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock:

Det trængte jeg godt nok også til.

Det er jo hende jeg har haft længst nu, så hun har selvfølgelig en speciel plads i mit hjerte…

Jeg må indrømme at jeg græd af lettelse, for jeg har været så nervøs, fordi jeg jo næsten blev helt overtroisk af at miste så mange katte på så kort tid…

Så hvis jeg havde kunnet, så havde jeg lige nu danset en vild sejrsdans…

Sagde Dorte.

-wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu

tillykke - det var også på tide med en god nyhed !!

Hej Dorte … Det her er lige lidt OT , men er det dig på dit profil billedet :?

Og hvor er det godt at Karla er i super form :thumbup::thumbup:

[quote=Kaja;188056]Hej Dorte … Det her er lige lidt OT , men er det dig på dit profil billedet :?

Og hvor er det godt at Karla er i super form :thumbup::thumbup:[/quote]

Jep det er mig, med splinterny frisure.

Jeg har barberet hele skidtet af i en længde af 3 mm.

Mit hår var så skrækkeligt ødelagt og spaltet, så jeg greb trimmeren og væk var det…

Og jeg nyder det. (bortset fra at jeg fryser i nakke når det blæser)

Når det er blevet ca. 1-2 cm. vil jeg have det farvet…

Enten ræverødt eller stupidoblond.

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

HVAD er det for en farve ??? -LOL -LOL -LOL -LOL

Herlig nyhed :wehu:

[quote=alleos7;188061]Jep det er mig, med splinterny frisure.

Jeg har barberet hele skidtet af i en længde af 3 mm.

Mit hår var så skrækkeligt ødelagt og spaltet, så jeg greb trimmeren og væk var det…

Og jeg nyder det. (bortset fra at jeg fryser i nakke når det blæser)

Når det er blevet ca. 1-2 cm. vil jeg have det farvet…

Enten ræverødt eller stupidoblond.[/quote]

Smart :ok:… Dit hår vokser ca 1 cm på en måned :slight_smile: glæder mig til at se, når du bliver stupidoblond -høhø

Hvor dejligt…Dorte…at du endelig får rygvind. :wehuu: :wehuu:

Lidt hyggeligt: Min ældste kat hedder og så Karla :slight_smile:

[quote=alleos7;188061]Jep det er mig, med splinterny frisure.

Jeg har barberet hele skidtet af i en længde af 3 mm.

Mit hår var så skrækkeligt ødelagt og spaltet, så jeg greb trimmeren og væk var det…

Og jeg nyder det. (bortset fra at jeg fryser i nakke når det blæser)

Når det er blevet ca. 1-2 cm. vil jeg have det farvet…

Enten ræverødt eller stupidoblond.[/quote]

SEJT…:klapper: :klapper: :klapper:

Endnu et bevis på at der KUN findes én Dorte som dig Dorte - du kan simpelthen finde på bindegale ting :stuck_out_tongue: Er der forresten ikke noget med, at man plejer at sige, at en kvinde klipper sit hår, når der skal ske noget nyt? Så hvad har du gang i?

Hvor er det godt nyt Dorte, så vender strømmen sikkert her og fra nu af er det ren fremgang :thumbup:

Tillykke med din nye frisure, det er altså sjovt at klippe sig selv med en trimmer -høhø

Ikke noget :fløjte::fløjte:

Eller også er det noget med at jeg faktisk helt seriøst overvejer en stamtavle/udstillingsmis.

Nu er haven jo igang med at blive hegnet, så der er en chance for at jeg kan få lov at købe en kat der er velplejet og velpasset fra starten, og som generelt bare er helt okay…

Men du må helst ikke sige det til nogen, for det er en hemmelighed…

Sagde Dorte.

[quote=birtheras;188194]

Tillykke med din nye frisure, det er altså sjovt at klippe sig selv med en trimmer -høhø[/quote]

Ja, helt bogstaveligt endda, for det kildrer faktisk…

Da jeg var halvvejs måtte jeg holde pause, og jeg overvejede et kort øjeblik at stoppe der bare for provokationens skyld.
-høhø-høhø-høhø-høhø-høhø-høhø-høhø-høhø-høhø

Kan du så ikke også fortælle (altså bare til lille mig) hvilken race du påtænker at få. Jeg loover ikke at sige det til nogen som helst.
Jeg skal bare have min nysgerrighed stilnet :tihi:

Glemte…tillykke med det fine testresultat. Det er super :ok:
Jeg fik også mine to ældste MCO’er testet sidste sommer :ok:

Dejligt med gode nyheder :slight_smile:

Man kan heller ikke blive ved med at rende i modvind :ok:

[quote=alleos7;188195]Ikke noget :fløjte::fløjte:

Eller også er det noget med at jeg faktisk helt seriøst overvejer en stamtavle/udstillingsmis.

Nu er haven jo igang med at blive hegnet, så der er en chance for at jeg kan få lov at købe en kat der er velplejet og velpasset fra starten, og som generelt bare er helt okay…

Men du må helst ikke sige det til nogen, for det er en hemmelighed…

Sagde Dorte.[/quote]

Det bliver mellem dig og mig og brugerne af KatteGale Dorte :stuck_out_tongue: Øjjjj, hvor det altså bliver VILDT spændende.

Det er dejlige nyheder

Endelig kan vi få noget glad glitter ind i tråden:)


Altså for nu at være helt reel må jeg indrømme at jeg vakler mellem 2 racer.

Jeg kan jo da ligeså godt indrømme at jeg planlægger at købe en kat med tavle, for at jeg kan gå på udstilling.
Katten behøver såmænd ikke engang at kunne blive godt placeret, det er mere hyggen i det der betyder noget.

Men altså…

Jeg er ved at hegne haven, så der kunne være mulighed for at købe en aby eller en siam/orientaler.

Jeg regner med at jeg vil have en aby, men er lidt interesseret i siam.

Det skal bare være en korthårs kat som er god sammen med andre, og gerne en med lidt gang i…

Men husk nu det er en hemmelighed indtil haven er færdig hegnet, og jeg har læst op på orierne, for dem ved jeg ikke så meget om endnu…

Og skulle der være nogen ori-opdrætter der føler for at fortælle om den, så er det da okay…

Sagde Dorte.

En dejlig rigtig nyhed… det fortjener du også ovenpå al den modgang :slight_smile: