Endelig ... Mitzer-billede FÆRDIGT!

Jeg syntes jeg skyldte jer et billede af det færdige billede:D
Man kan jo ikke bare vise jer det halvfærdige billede uden at vise jer resultatet:)

Det er godt nok ved at være lidt tid siden det blev færdig, men bedre sent end aldrig:tihi:

Det er bare så flot. De katte er bare så søde. Du kan da sagtens sælge flere af den slags billeder :slight_smile:

Mange tak:)
Ja det ville da ikke være så dårligt:tihi:

Jeg ville da godt kunne finde på at købe et - de katte er helt vidunderlige :hjerte::hjerte::hjerte:

Mange tak:D
jeg må altså også til at få lavet en ny side på min hjemmeside til mitzerne:)

Hvor er de nuttede! Er der en reliefvirkning eller er det “bare” malet sådan at det ser ud til at bule lidt ud og ind?

Hvor er det blevet flot. Jeg kan godt lide dine Mitzere, og du har en karakteristisk stil. :slight_smile:

de er virkelig flotte RIkke… Du har virkelig talent !

Hvor er det flot. Jeg elsker de udtryk mitzerne har.
Sådan et billede måtte rigtig gerne hænge på min væg :slight_smile:

Jeg har brugt en spartel og spurt pastaen på:) så ja det er nogle forhøjninger, som jeg fremhævede med noget mørkere pink:D Forhøjningerne gjorde det også lidt mere kompliceret at male mitzerne:) jeg måtte ligesom skrabe forhøjningerne af, der hvor mitzerne skulle være:)

Mange tak alle sammen:D

hvor ER det et skønt værk du har lavet der… jeg er vild med det!! særegent og virkelig med stil!!

mange tak:)

NU! har jeg ordnet hjemmesiden:) så der er nu en mitzer side:) tag gerne et kig hvis i vi:D

Det er rigtig flot :slight_smile:
Det måtte gerne hænge her hos os… :smiley:

Fantastisk flott ble det!! :smiley: