Endelig ude :)

Jeg flyttede i april måned sammen med min bror, som har en Berner sennen og en kat. Jeg har 3 katte, og kun den ene af dem, har taget sammenføringen med knusende ro. De 2 andre lever på 1. salen, og vover sig ikke frivillig ned.
I dag oplevede jeg at Lille V pludselig kom ned af trappen og ville ud i vores indhegnede have :juhu:

Se mig, jeg er ude og få græs under poterne

Der er mange spændende dufte

Godt søster Gråmis er her, for at passe på mig

Hvad sker der lige inde ved naboen?

Snuse, snuse

Jeg er ikke helt tryg ved alle de nye lyde

Men duftene er nu spændende

Hov, der er også en verden udenfor hegnet.

Det var så nok frisk luft for i dag. Nu er hun atter i de trygge omgivelser på 1. salen :slight_smile:

Skøn billede tråd Dorthe :smiley:
Og skønt at nysgeriheden endelig sejrede :wink:

Så dejlige foto af en skøn mis :wehuu:

smukke smukke misser :smiley: det skal nok blive en vane sådan at bevæge sig ned fra 1.sal

Dejlige billeder, tak for kigget :slight_smile:
VH
Susanne

Hver dejligt når man kan se fremskridt og hvor er de skønne begge to!

Årh, dejligt at komme hjem fra arbejde og se den tråd :wehuu:. Endelig turde Lille V komme ned og ud. Nu kan hun snart fange mus til dig igen.
Så er det kun Olga, der mangler at komme med ud :smiley:

Sikke en dejlig løbegård :smiley: gad vide om de andre ikke også snart vover sig ud i på det grønne græs :muhaha: :smiley:

Hun er så smuk, Lille V :hjerte: - og nu har hun da hvert fald fundet ud at, at der er lidt spændende i haven. :thumbup:

Sikke en fin løbegård! Godt fundet på. :juhu::thumbup:

Tak for jeres søde ord om mine katte :slight_smile:
I dag har Lille V “kun” været nede på et kort visit, men det er trods alt fremgang.
Løbegården er bygget i moduler, lige til at skrue ned og tage med, hvis vi skulle flytte igen, og den er nem at udvide også :slight_smile:

Det ser rigtigt lækkert ud. Har I selv bygget modulerne? Kom gerne med lidt flere detaljer… :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;961603]Det ser rigtigt lækkert ud. Har I selv bygget modulerne? Kom gerne med lidt flere detaljer… :slight_smile:

[/QUOTE]
Jeg skal nok komme med nogle flere detaljer og forklaringer. Skal bare lige ha taget nogle billeder af det hele, så er det lettere at forklare :slight_smile:

:smiley: Der er simpelthen ikke noget så skønt som at se misser komme ud :slight_smile: Jeg havde første udgang for mine i går :slight_smile: Og de ELSKER det :slight_smile:

Tak. Glæder mig til at høre mere om det. :slight_smile:

Så har jeg lavet en side på min hjemmeside omkring indhegningen, det var nemmere, end at sætte alle de billeder ind her :slight_smile:
Her er linket: http://www.123hjemmeside.dk/dorthes-katte/2852999

Ja, misserne er i deres rette element, når de har græs under poterne.
Jeg har set de videoer du har lavet, og hvor dine misser da nyder det :slight_smile:

[QUOTE=DortheM;963042]Så har jeg lavet en side på min hjemmeside omkring indhegningen, det var nemmere, end at sætte alle de billeder ind her :slight_smile:
Her er linket: http://www.123hjemmeside.dk/dorthes-katte/2852999[/QUOTE]

Tak - det er blevet en glimrende side med gode billeder og forklaring. Højdeforskellen fra have til terrasse har I løst meget smart. :ok:

Og siden er naturligvis straks kommet med blandt mine indhegnings-links. :slight_smile:

Naaaiij hvor ser det hyggeligt ud :slight_smile: Og så er der bare et eller andet magisk ved billeder taget af katte i naturen :ups:
Gid jeg dog havde mulighed for at gøre sådan :slight_smile: men det kommer en dag!