Endeligt ovre stressen

Da jeg hentede mine to dejlige européer på internatet kom det godt nok med flere udfordringer end forventet.

En med dårlig mave og opkast, skånekost og medicin til hende.
Så den anden der gemte sig under sengen i hvad der føltes som evigheder, uheld på gulvet og da hun endeligt kom frem kunne jeg mærke hun havde tabt sig meget under det stress.

Puha jeg har godt nok aldrig stået med katte før der har haft så voldsomme stress reaktioner. :hot_face:

Men åhh når jeg nu ikke kan komme i seng fordi Nala (hende der gemte sig under sengen) har for travlt med at putte på mine ben imens Holly løber rundt og leger :smiling_face_with_tear: Så var det skisme da det hele værd

19 Synes om

Skøn opdatering :hjerte:

6 Synes om

De må have været udsat for et udfordrende forløb op til du overtog dem - men skønt at høre de er landet, og ikke mindst landet det rigtige sted! :+1::heart:

7 Synes om

Årh hvor dejligt at læse og sikke en forskel fra at ligge under sengen til at putte med dig :heart:

5 Synes om

Det er de bestemt ikke, jeg har god dialog med tidligere ejer hvor de er blevet behandlet som prinsesser. Så det er utroligt nok bare nogle katte med ekstremt følsomme sind.

7 Synes om

Det var turen omkring internatet, jeg tænkte på - det kan vel godt være en udfordring for katte, der er vant til fredeligere omgivelser?

4 Synes om

Ja det tænker jeg, de virkede ikke så begejstret for at være i nærheden af så mange andre katte. Så jeg tror det har været en stressende omgang.

7 Synes om