Endnu en gammel ny

Jamen hejsa… Så kom jeg herind også… -neje

Hvad kan jeg fortælle om mig selv om I ikke allerede ved…

Hmmm…

Nå… Så fortæller jeg bare alt det som I godt ved… -høhø

Jeg Hedder Camilla, er 24 år, har opdrættet Camissen, som ind til nu kun er med Norske Skovkatte, og jeg har haft et kuld killinger…
Jeg bor ene menneske i en lejlighed i Høje Taastrup (Sjælland), sammen med mine fire uldtotter… [3d-cat–playing.gif]
Til hverdag arbejder jeg i en Bog & idé (eller faktisk to…) og udover mine dyr, så elsker jeg at fotografere og lave ballade… -fløjte

Jeg har som sagt fire katte, den ældste er Mischa, hun er fra Bjerglossen, og er fra 2005. Hun er min største hunkat.
Den anden ældste er Cassi, som kommer fra Na’zyia (MB). Hun flyttede ind samtidig med Desse, som også er fra MB, og de to er de skøreste, pudsige, mest kælende og legesyge piger jeg har… De kan kun slås af Sake, som er min yngste misser, og han er fra mit første kuld. Ingen andre ville købe ham (eller sorterede jeg for hårdt i køberne, fordi jeg selv ville have ham -fløjte ), så han bliver her, og er min store dejlige krammebamse… Eneste ulempe er at han savler når han hygger sig ekstra meget… Aaaaaaddd… Og så laver han ekstremt meget ballade… Han overgår rent faktisk Cassi (og der skal altså en del til)… -LOL

Men det var lidt om mig og en del om mine katte… Spørg hvis der er noget jeg ikke lige har skrevet… hehe… [bigloony]

P.s. se lige bort fra mit banner i signaturen, det er gammelt, mit almindelige var for stort til den her side… hehe… Der kommer et nyt på et tidspunkt [smilie=hate-smile.gif]

Velkommen Camilla…hyggeligt at du også er kommet med

hejsa

et kæmpe velkommen skal der helt sikkert lyde herfra
håber du falder godt til herinde og at du får mange sjove,gode og lærerige stunder herinde

Hej Camilla. -velkommen

Velkommen til de kattegales paradis. -weee

Hej hej Camilla -engel

Og stort velkommen til de kattegales forum [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

jeg håber du kommer til at NYYYYDE at være herinde :wink:

Tak skal I have [smilie=hate-smile.gif]
Nu må vi se om mit netforbrug stiger igen efter jeg er kommet herind -høhø

-wehu Det gør det. -sorry

Stort velkommen til de (Katte)gale. -høhø

Hej Camilla og -velkommen til

Hey Camilla… Hvor er det godt at se dig her inde… -weee

Hej Camilla -velkommen

Velkommen Camilla. Det er rigtig dejligt, at du også er at finde herinde [oregonian_bear9.gif]

Heeyyy Camilla -weee

Hvor er det dejligt at se dig herinde -møzkram
Håber vi kommer til at se rigtig meget til dig -danse

-blomst

-engel
Stort velkommen til dig, Camilla.

Jeg håber, at dit netforbrug stiger, hvilet jo betyder, at vi kommer til at se en masse til dig -engel

Hej Camilla og velkommen, håber du bliver glad for at være herinde -hop

Velkommen til de kattegale´s verden

Hej Camilla -velkommen til.Dejligt at se dig herinde ogsåS

Hey there

dejligt du kunne være med os [smilie=hate-tunz.gif]

håber du får det alletiders herinde - vi er glade for at du har joinet vores lille fest -hop

Knus og mange -pote dask

Miss T

Det kan der nok ikke herske så meget tvivl om [smilie=hate-smile.gif]

Velkommen herind…

UUUhhha Camilla… hvis nu Sake holder sig fra tingene fra vaskemaskinen, så er jeg bange for at du ikke kan få nummeren op af kontorstolen igen.

Velkommen til Kattegale!!!

Kh Annette